2010. május 14., péntek

~ Bakuretsu Naitomea 2 ~

jelentem: hajnalban agyi károsodást szenvedtem a műsor megnézése alatt XD

am most nem részletezném annyira, mint az elsőt, mert lényegesen kevesebbet tudtam figyelni a röhögéstől, meg amúgy sem értek én még annyira, hogy itt fordítgassak, így csak néhány figyelemreméltó momentumot említenék meg, amik megmaradtak XD

- melyik a legmagasabb hang, amit ki tudsz adni XD ezen besírtam, nemkicsit, amit ezek produkáltak XD mint valami vágási kappan XD vagy ahogy Doánál mondtam: sült kappan XD Hitsugi nyöszörgése, amire Yomi valami "ecchi"hez hasonló kommentet fűzött, aztán Niya apró nyikkanása, és végül Yomi herélt kakas hangja a sírba tett fél lábbal XD

- csücsöríts :'D Niya valami kegyetlen hülye fejet be tudott vágni, Hitsuginak valahogy a sok piercing miatt érdekesre sikeredett XD Yomi meg Yomi, ehhez nem fűznék semmit XD

- am a mostani büntetés: nem lehet angol *vagy arrafelé katakanás* szavakat kimondani. vices, mert pl a banda nevét meg amik a levelekben voltak, és a koncert nevét kimondhatták, de olyan epic dolgokon buktak, hozzátenném, megint Hitsugim a legtöbbet, minthogy "OKKE?" XD meg ha jól emlékszem, az ecchi is katakanás, arra Yomi kapott is büntetést XD jha a büntetés tényleg: *hozzátenném, hogy nem olvastam el kanjival, és böngésztem, hogy mi volt odaírva, így csak egy tipp* aki a tiltott szavakat kimondja, Tsukacchan jön, és megpiszkálja a mellbimbóját XDDD ez EPIC WIN 8'D szegény Tsugim nagyon nem díjazta, vágott is be olyan gyilok szemeket, hogy még én is megijednék, ha így nézne rám o.o meg egyszer Tsukacchan jólletaperolta *hogy én mennyire lettem volna a helyében OwO* amire kapott egy nagy hátbaverést azzal a fekete mappával, ami Tsugi kezében volt XD utóbbi miatt nem lettem volna a helyében :'D

- még egy dolog, ami valszeg a műsor lényege lett volna, én csak nagyban hallgattam, és diszkréten vinnyogtam, felét nem is értettem: az valami Pávörréndzsör utánzatos valami rádió dorama volt, amit ők vettek fel egy ismert szinkronszínésszel, ha jól vettem ki. Meg ne kérdezzétek, ki volt, mert foggalmam sincs XD de a műsor elején magyarázott Tsugi valami Dragonball féleséget, szal valszeg onnan valaki o.o elnézést, ha valaki otaku lelkébe tiprottam, hogy nem tudom, ki volt a, de nem vagyok szakértő gomen :'D

na kb ennyi volt a több, mint egy órás műsor lényege számomra XD am érdemes megnézni ezt is, meg az előzőt is, mert jókat lehet rajta fetrengeni, legalábbis én jó fengörl módjára sírtam a röhögéstől, 98%ban Hitsugi miatt :'D a maradék 2% meg Yomi és Niya együttesen XD

na a végére még akkor itt az 1. videó


és külön a linkje, hogy tovább is tudjátok nézni :'D már ha akad egyáltalán, akit érdekel rajtam kívül...
esetleg egy mu letöltés, egyben by jata_sakaguchi

na ennyit mára :'D

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: Jinsei batsu geemu :'D
music: Sendai kamotsu: Jinsei batsu geemu XD

0 megjegyzés: