2010. május 17., hétfő

~ new blog ~

No, nem kell megijedni, nem blogot nyitottam másikat, az elég itt meg amebán, meg lj-n XD

szal, tegnap jött egy hülye ötletem, miszerint is nyitok egy másik blogot az irományaimnak :'D
oké, hülye ötlet, meg felesleges, hiszen olyant és annyit nem írok, hogy érdemes legyen másnak is elolvasni XD na de próba cseresznye :'D
link oldalt, fejléc alatt :'D

meg akkor itt is külön:


a fenti link, első bejegyzésében leírtam minden lényegeset asszem. Hogy miért ez a címe, meg néhány figyelmeztetést :'D

am 18asra csináltam az oldalt, szal hajrá :'D bár amiket eddig felraktam, azokból asszem 2 csak olyan, hogy 18as, de nembaj, lesz még ott olyan, amint írom, ami szintén megérdemli a piroskarikát :'D csak írni kéne XD

lehet amúgy nyugodtan kommentelni oda is, és ide is, hogy hogy tetszik a dizájn/ötlet, hogy legyen ilyen oldal/akármi :'D

ennyit mára asszem.
megyek vissza tanulni a kanjikat, mert holnap írok XD

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: változó, de nemmonszun :'D
music: SID - Rain ♥

0 megjegyzés: