2010. március 2., kedd

~ juhééé *-* ~

Konbanwaaaaa~

uh ma megkaptuk a papírt a japán nyelvvizsgáról és átmentem *w*

és még kéne holnapra kanjikat tanulni~
テスト が あるから、べんきょうしておきます。

am poén volt tegnap. nagyanyám feljött, én ülök a gép előtt, asztalom mellett a kis szekrényen ott van a gésás könyv, erre ránéz: Ugye ezt a nagy könyvet nem vetted meg? mondom nem, kölcsön kaptam. erre: de ugye nem ezzel a hülyeséggel foglalkozol? tanulnod kéne, nem ilyeneket olvasgatni ... itt államat felszedtem a parkettáról és visszaszóltam, hogy nadehát ha egyszer suliba kell majd az előadásomhoz, perszehogy azt olvasom! Utána persze fejcsóválva kiment a szobámból... hát de ha egyszer előadáshoz kell basszus --;

ma meg ment a cirkusz húgom gimis felvételijével kapcsolatban, hogy nem igaz, hogy a volt sulim, ahova szintén jelentkezett még nem küldött értesítőt... namindegy... persze én vagyok a hibás, mert másik suliba meg csak az angolt jelölte meg, nem még meleltte a többi szakot is próbacseresznyeképp, mint én anno, mikor jelentkeztem. és msot miért engem kell hibáztatni ezért? hogy miért nem segítettem neki kitölteni a jelentkezési lapot... modnom láttam én azt egyszer is? azt se tudtam, mikor kell leadnia, nem hogy még töltsem is ki vele --; elég volt nekem az újrajelentkezésemet meg az érettségi jelentkezésemet megcsinálni, és azután rohangálni, nem hogy még húgommal is foglalkozzak... namindegy... hülye család --;

na de, hogy mindig ott kössünk ki, ahol... SID :'D Maon besírtam komolyan XD
nem... nem azon, hogy 2ezer könyet dedikál, hanem, hogy utolsó reharshal a turné előtt, ez meg Shinjit fényképezi XD és oda irja, hogy Shin-sama, my Prince-sama
mondom hööööööööee?? XD nocomment XD és még szivecskéket is rakott a képre XD

megmeg kéééééép *w* csak azt a cigit köpje már ki --;


asszem ennyi~

jha meg fáj az ujjam ;o; sikeresen leütöttem a szekrény szélében, és csak később vettem észre, hogy vérzik :'D most már csak fáj, de birom mozgatni, és már nem húzódik, csak begyulladt sztem XD túlélem, nembaj :'D

だっふんちゅ(・ε・)

mood: ちょっと つかれました。
music: Danson Tang *w*

u.i.: onnantól, hogy SID, már nem kedden, hanem ma, szerdán írtam, este 7kor XD szal azért van Mao mai blogbejegyzéséből a kép benne XD

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyuh akkor megvan a japán nyelvvizsgád?
Omedetou~ *o*


"Shin-sama, my Prince-sama"
*vihogva fetreng*
mekkora cukiiii~ már *o* X33

Fru-chan írta...

ah gomen, nem vettem észre ^^"
am haai~ megvaan~ ^^ nem a legjobb, de megvan XD majd legközelebb jobb lesz, bár a mai nap után már minden kétséges XD

Nyan meg cukkii *w*