2010. március 11., csütörtök

~ Noez Mao >A< ~

aaaaaah kikészíííít XD
az elmúlt 1-2 napban nem mentem fel Mao blogjára, örültem, hogy élek XD
viszont amebannow-t megnéztem, de asszem nem kellett volna XD
a következő bejegyzés *ömlesztve*

Finished bathing milk, and cigarettes, posing naked, gotta lose a bit of weight, my bathrobe smells nice, kind of want a leopard print bathrobe, the hair at my nape's so long, I'll go make coffee, I drink black coffee in the morning, casting off my bathrobe, I'm posing naked, it's cold, I'll enjoy my morning leisurely until it's time to go... Everyone, do your best at school or at work (>_<)


oké, hogy ez már a fordítás, de áh XD MAO BAZDMEG XD

ezt kb 14szer irta le XD persze fokozatosan, egyesével a cselekményeket XD

na meg... lesz új single 『Rain』 címmel *-*
és a Fullmetal alchemist 2 új openingje is lesz egyben áprilistól *-*
PV forgatás meg ;o;
Maooooo~ veri GHEI~ XD a fülbevalója *-*
és ... a smink...
make-up iz beri GHEI~

kész, én kikészültem ;o;

viszont Aki új fülbevalót kapott/vett O___O;;;
aztak*rva O___O; *o*

*q*

ennyi XD

だっふんちゅ(・ε・)

mood: Nyann~ ;o;
music: -

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kössz. Most én is meghaltam XD. Hát ez már gyilkos! Olvastam énis azt a sok vackot ameba now-n, és utána már összefolyt minden a szemem előtt, jó, hogy levegőt bírtam venni. Megööööleeeeszt. Így hajnali negyed kettőkor, már csak a halál kellett. Nembaj, szeressük Mao-t >_< Huh, de ez már lassan felülmúlja a Matsukata-tonhalas sztorit.

Fru-chan írta...

ha ez megnyugtat, én is meghaltam :'D
főleg, miután megláttam a fanclubbos bejegyzéses képét, onnantól K.O. volt *w*
meg Yuya suttyó képétől a röhögőgörcs kerülgetett, mikor megláttam :'D

Névtelen írta...

MAO nyuhh >o<

Akinak meg gyönyörű a füle a sok belevalóval *p*