2010. március 15., hétfő

~ name and ameblo and others ~

na Konbanwa~

szal~ végeredmény:

Furu Hikari 14 (58%)

Hikari Furu 10 (41%)

válassz más nevet, mégpedig: *nevet kommentben ^^* 3 (12%)

szal marad a Furu Hikari név :'D
nemtom kik szavaztak ennyien, de jó lett volna tudni o__O; utólag írjon, aki még nem tette emg XD köszi :'D

naaaaaa~ ésakkor~

csintem ameblo blogot ^o^
http://ameblo.jp/furuneko/

és van pigüm *-*
ésbejelöltem Maot XD
és gomen azoktól, akiknek nyekeregtem, hogy "jajmitirjaknekiiii~" meg a hasonlók ^^" .___. *elássamagát*

naéshát. elkezdődött SID turné~
nyaaaaaah~ klubturnééé ;o; azok annyira jók szoktak lenni .___.
ganbatte~ SID~ :'D
am nemtom, hogy csak az elsőre, vagy a többi állomásra is, de a fanclub-tagok állították össze szavazás alapján a setlistet és moooooooo~ annyira jóóóóó ;o; annyira jó lenne élőben hallgatni ezeket a számokat *w*

Setlist
#10 Shiroi Blouse Kawaii Hito
#9 Ringo-ame
#8 Caramel
#7 Hitsuyouaku
#6 chapter 1
#5 Memai
#4 Otegami
#3 Milk
#2 Neurose Party
#1 Yoshigai Manabu 17sai (Mushoku)

Encore
Dekisokonai
Utahime
Circus
Propose
Yell
sleep

nyuuuuuuh ;o; akarok SID konceeert~
Mao~ ;o;
remélem nem talál rá soha erre a blogomra XD bár a magyarból úgy se értene semmit, max a saját képeit látná viszont XD

ah vmit akartam még o.o

jha XD
tegnap éjjel néztem Abingdon boys school backstage dvd-t XD hát én itt szakadtam a röhögéstől XD
Takanori akkora hülye de komolyan :'D kis bunkó, hogy kiröhögte a gitárost, mert nem szólalt meg a gitárja XD
kis törpe bunkó, de áh :'D jófeeeej XD

utána néztem még Acid black cherry off shotokat is XD megint XD
még mindig Junji meg Yasu a top hülyék :'D
mikor Junji egy szál alsóban (értsd: sztem az vmiféle tanga volt XD) belejtett a szinpadra próbálni XD na az a rész mindig betesz nekem XD namindegy :'D

asszem megyek vissza rájönni, hogy tudom rendesen átszerkeszteni azt a Hitsugi képet *-*
az a kép egy szekszuális zaklatással felért részéről O___O; látszik pöppet a tetkója is a mellkasán, és ennyi kevés ruhában, kigombolt inggel is ritkán látni, szal gyöngyszem a kép *q*
majd ha kész lesz, berakom ide, bár ne számítson senki vmi hűde alkotásra, csak a kép métetét meg 1-2 dolgot változtatok rajta, de a kép *q* namindegy :'D

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: ooooooi~ piggü ^o^
music: Sotaisei Riron - バーモント・キッス

nyaaaaah~ asszem ennyit követtem el a kép ellen :'D
első:
második próbálkozás ^^"
baii~

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nah, szép lett az új blogod! Ügyi vagy! És látom sikerült használni a Photo scape-t is :D

swannie írta...

én szavaztam^___________^

wii neked is van ameblod?? jejj nekem is XD

Fru-chan írta...

oh igen köszi, sikerült használni, bár még 1-2 dologra rá kéne jönnöm :'D

Szaaaaaaaaasz *-* derégláttalak ^^ am jha van, de most épp használhatatlan az oldal és nem tudok visszajelölni senkit éjjel 11ig --;