2010. március 31., szerda

~ nyehehe XD fejléceim ~

Konbanwa XD szépjóéjjelt :'D

na, gondoltam, egyszer össze kéne már szedni az eddigi fejléceimet, amik itt voltak blogomon, szal asszem most megkeresem őket, ha még tudom, mik voltak, és felrakom, csak hogy tudjam követni magam XD *oké, semmi értelme, csak unatkozok, pedig lenne dolgom o__O/*

am tényleg el is felejtettem, mik voltak, de próba cseresznye XD

01.: Aesh
02.: Hitsugi then and now
03.: Tora
04.: SID *asszem ez volt o.o*
05.: SID megint ^^ és asszem ez a változat, mert van vagy 5 o__O; pusztán a színezés miatt XD
06.: Ruki (The invisible wall ♥ )
07.: megint Tora ^^
08.: Shinji ^^
09.: ABS - Desert rose *vagyis a hangulatához készítettem angyalos fejlécet*
10.: SID - 涙 の温度 (Namida no ondo) *ez a mostani... igáig XD*

na és amiért ezt az egészet így összeszedtem, hogy új fejlécet csináljak XD amire minnyá sort is kerítek, tekintve, hogy az egész napot átaludtam, és most nem birok aludnimenni, de reggel japánra kéne menni, utána meg Zsófiékhoz sushizni...
na szal XD új fejléc, ezennel ha jól számoltam, és mindet összeszedtem, akkor a 11. X3

11.: Hitsugi ♥
igen, ez abból a képből van, mint amit nemrég csináltam háttérnek :'D vagyis ugyanaz, csak másképp szerkesztve XD namindegy.

ennyit mára, megyek olvasni XD

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: 嬉しい ≧(´▽`)≦
music: -

0 megjegyzés: