2010. március 27., szombat

~ taliii X3 ~

Konbanwa~

woooooo olyan jó volt ma *w*
találkoztam Ponnal, Lerivel, Roxyval, meg akiket eddig nem ismertem Pannával és Timivel ^^
jó voolt :'D legalábbis szerintem :'D olyan rég láttalak titekeeeeeeet~ hiányoztatoooook ;o; és már hiányoztok @_@ olyan rossz, hogy csak ilyen ritkán látjuk egymást .__.
meg még este, mielőtt jöttünk volna Roxyval haza, jött Ishi is *w* cejet ♥ hiányoztál te is ^^

amit mondtál pengetőt, azzal majd keressél meg megbeszélni, lehet vennék vagy nemtom *w*

na de vittem a magazinjaimat, és azzal el is voltunk XD
Pon rácuppant Sadie-ra XD és nem.. nem szedheted ki őket XD *cejet* és jött a"vita", hogy mao (? nemtom ^^") karján az a tetoválás pillangó, vagy kolibri :'D én megoldottam: kollangó XD
meg még tök sok mindenről beszélgettünk, na de nem tudom, mit írjak le XD szal inkább nem is írom le :'D *megoldja XD*
hiányoztoook ;o; remélem hamar újra talizunk, amint tudtok, írjatok és megyek XD ♥

más: elkezdtem nézni a Yamato nadeshiko shichi henge-t XD hát amikor elkezdték vetíteni, és megláttam Kamet, én itt vinnyogtam egy órát a reklámján XD csak nem tudtam eldönteni, hogy kínomban, vagy mitől :'D szal most, hogy vége a 10 résznek, nekiálltam, már 5-t megnéztem és kéééééész XD nagyon jó :'D a kisgyerek a legédesebb az egészben *w* 8 éves és nagyon jól játszik, sztem ő lett a kedvencem XD
na de most nézném tovább, de mivel fáradt vagyok, és alig bírom nyitva tartani a szemeimet, így a folytatás holnapig várat magára :'D
am akit érdekel, itt meg tudja nézni ^^

nyaah~ szerdán sushi paati *w* várom már, kiváncsi leszek, hányan leszünk ^^ Doa nemjön D: hidoi D:

hm. valamit még tuti akartam... na de már elfelejtettem XD mindegy...

ennyi~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: 嬉しい ≧(´▽`)≦
music: -

0 megjegyzés: