2010. március 7., vasárnap

~ Fru megint agymegy XD ~

AZTAROHAAAAADT O___O zuhog a hav XD de komolyan. 20 perce semmi nem volt, csak 1-2 pihe szállt el az ablakom előtt. gyanús volt nekem, erre 10 perce eeeeeeeekkora pelyhekben szakad a hav o.o már nem látni lassan a szembe szomszédot sem XD

jha meg a bal mutatóujjam nem javul :'D ugye sikeresen asszem hétfőn (vagy vasárnap) sikerül a jobb ujjamat leütni a szekrény szélével. erre asszem szerdán vagy csütörtökön (azért nem tudom, mert egybefolynak a napok XD) szal este konyhában gondoltam csinálok vmi szendvicset a korgó pocimnak, anyám mondta is, hogy vigyázzak a késsel, mert érdekesen fogtam megint, én meg mondom okké, vigyázok ÁUUUUUUCS XD sikerült elvágni XD és vagy 10 percig rohangásztam anyám után, hogy "anyaaaaaa~ vérzikazujjaaaaaaam~" mire anyám kiment cigizni --; én meg persze nem tudtam, hol a sebtapasz, mert megint el lettek rakva, szal rohangásztam fel-alá az előszobában, nagyapám legnagyobb örömére, aki 2 perc után rámszólt, hogy kussoljak már el, nem tud így tévét nézni XD mondom jovvan D: szal még mindig vérő ujjammal a számban visszavonultam a konyhába, leültem az asztalhoz, és megvártam anyámat, aki mondta, hogy addig papírtörlővel töröljem meg, addig hozott sebtapaszt, egész dobozzal ráadásul XD eggyel betapasztotta az ujjamat úgy, hogy utána percekig csak zsibbadt és nem éreztem, mert elszorította, utána később rakott rá másikat, mert az átvérzett juhé XD szal rakott rá másikat, akkor már elállt a vérzés..legalábbis azt hittem, mert másnap este mikor megnéztem, ugye az alvadt vér ottmaradt a seb alatt, utána meg sikeresen addig ügyeskedtem itt a gép előtt, hogy felszakadt a seb és megint vérzett XD mindegy :'D azóta fogjuk rá, hogy gyógyul, mert most jelenleg elkezdett összeforrni a seb, de alatta bevérzett kicsit, de nem akarom megint felszakítani, és szenvedni még 2 napig :'D ennyire nem vagyok én se mazochista XD de most ragtapasz nélkül gépelek, eléggé sokat mellé is gépelek, többet, mint szoktam általában, csak a bal kezem nem akar úgy mozogni, ahogy én szeretném, pláne, hogy kb 3 ujjal szoktam gépelni, egyik a mutató ujjam, ami most használhatatlan .___. de utólag átnézem, és kijavítom az epic mellégépeléseimet ^^"

na legyen másról is szó XD
Hitsuginak ugye most volt pénteken a szülinapja *-* és ez volt a tortája ;o; olyan oishii *q*
vagyis oishikatta, mielőtt valaki megszólalna, hogy az a torta már múltidő XD

*és gomen, csak a gépem nem hajlandó ázsiai karaktereket írni, wakan meg szintén csak kockákat szal ennyi... ami van japán írás blogomban, azt netről -alias Yuyamoto blogjáról XD - másolom mindig át, vagy előző bejegyzéseimből ^^"*

és jelentem, Hitsugik potyognak a falamról O___O; most vettem csak észre, hogy az egyik poszter már az asztalomon hever, a másik meg 1 sarkánál fogva lóg --; és nem találom sehol a ragacsot .___. na, majd megoldom minnyá valahogy...

más: Mao ;o; ugye most hétvégén volt ez a meet-and-greet kézfogásos-autógrammozós-könyvkiadós hétvégéje, és mivel tudja, hogy rengetegen nem tudtak elmenni, ezért azok, reméli, örülni fognak az összefoglaló postjának ^^ én nem fogom az összes képet berakni, mert leginkább a találkozó előtti üres asztalt fotózta, meg a tömeget O__O; 1000 ember mehetett, szal nem kevesen voltak o.o meg kapott rengeteg ajándékot is a rajongóktól hát az nem semmi mennyiség volt tejóég O__O; azért azt hazavinni XD és hova teszi, még nem tudom XD
meg volt kisgyerek iiis annyira aranyos és én imádom Maot ;o; *átmegy önző dögbe és elrabolja Nyant~*
meg van egy Kojimatty is XD
na és képek:

ott egy color-cone-man a tömegbeeeeeen XD
Mao és a kisgyereeeeek OwO
és a végére: ooooooooi~ Kojima-saaaaaan~ XD
na meg még pluszba.... Maoék ugye megkapják mindig a koncertek felvételeit, és Mao meg megnézte a boys only live felvételeit ;o; nekem is kell~~ am írta, hogy jó lenne egyszer ezt is kiadni :'D hát egy tippem lenne, mondjuk a következő single/lemez/akármi mellé bónusznak XD én tuti megveszem, ha kiadják, nemérdekel, hogy csődbe megyek XD

ésésés ;o; öltönyös (? XD) Mao ;o; sekushiNyannn~ X3

megintmás: am meg észrevettem, hogy megint a többiekről nem írok, hogy mit blogoltak o.o ennek a következők az okai: vagy nem blogolnak, vagy kajákról blogolnak, amiket inkább nem rakok be, megmentve egyesek korgó gyomrát a mégjobbankorgástól, és másokat attól, hogy ki ne dobják a taccsot a fura kinézetű kajáktól XD (mint pl Mao reggelije - alias majonézes tojás meg minivirsli és hasonló egyebekkel - mert valakinél a majonéz és a tojás se kompatibilis, pedig mennyire finom *o*) szal Mao érdekes étkezési szokásait nem mellékelném, akit érdekel, itt a blogja: Maofish~

17.20 van és jelentem, eddig tartott a havazás o__O; de szép kis mennyiség lett O__O megint minden fehér ;o;

ennyi~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: fúúúj-fúúúúj hav ;o; legyen naaaaaap~ tavaaaaaaszt~
music: Acid Black Cherry - cord name[JUSTICE]

u.i.: BASSZUS XD msot vettem észre ABC számokat hallgatva, hogy a Jigsaw számuk a single japánul van, a Q.E.D. lemezen meg ANGOLUL XD néztem, hogy wtf szöveg, nem is így van, erre jhahogyangol XD de am Yasu angolja érthető O__O; legalábbis a többiekéhez képest :'D de télleg jó o.o meglepően :'D ♥

u.u.i.: senki ne lepődjön meg, át lett írva ott fent a blogom neve :'D
am a Furu Hikari inkább az angol névsorrend, a Hikari Furu lenne az eredeti, de fordítva szvsz jobb o__O; bár lehet hogy szavazást indítok erről XD najónem o__O;

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nyah vigyázz magadra o_o

Maofish meg akkora egy édespofa *o* ott az öltönyös képen meg naggyon sekushiiiii~ *p*


Énén a Hikari Furu -ra szavazok X3

Fru-chan írta...

oh, én vigyázok, de konyhai balesetek mindenkivel történnek XD főleg azzal, aki ritkán jár oda XD

na és írtam ki szavazást oldalra XD *megkattant a kakaótól*

Névtelen írta...

Találtam itthon ilyen gyurmavágó kést, ami ugye műanyagból van. Abszolút biztonságos, felirata made in china, szentem elkezdem használni, te meg valahogy szerezz egyet. Nah, én is szavaztam, de nemtom mire^^ nagy ész^^ Maonyam meg kawaii, az álvietnámi kisgyerekkel együtt. Jó, abbahagyom^^

Fru-chan írta...

ah oylan nekem is volt asszem XD legalábbis gyurmáztam rengeteget, akkor biztos volt, de nem hinném, hogy azzal vajazáson kívül akármire is mennék, mert zsömlét nem vágja ketté az is tuti :D

a kisgyerek és Mao kawaiik *w*

Névtelen írta...

jjaj Mao is hord arczabálót? o_______O"

Fru-chan írta...

arczabálót...? :'D most a napszemüvegre gondoltál? XD