2010. március 4., csütörtök

~ Omedetou drága Neko-chanom X3 ~

nyaaaa~

お 誕 生 日 お め で と う 柩 ♥

heppit drága Neko-chanomnak X3 már 28 éves~ vagyis Japán idő szerint, itthon még nincs péntek :'D

annyira ééééédes *w*

am tegnap éjjel nekimentem az ajtómnak XD jöttem vissza fel, de mielőtt lementem ugye nyitva hagytam az ajtót. szal jöttem fel, sötét, mert villany minek éjszaka XD jövök-jövök és bumm XD pont az élének nekimentem XD szerencsére nem lett se pukli se lila folt a homlokomon :'D


Mao XD kikészííít XD
ボーイズオンリーライブ。(boys only live XD)
Maofish :'D
itt meg az egyik kamerással XD
baka ♥

ennyi~ XD

だっふんちゅ(・ε・)

mood: お め で と う 柩 ♥ nekoooooooooooooooooooo~ X3
music:-

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hitsugi o_O Kiírtam msn-re, hogy O.O Hitsugi, vagyis otanjoubi omedetou, mert nem fért ki végig XD.Mao-nál meg azt olvastam, hogy a kameraboy Akiyama-nyan.-Ez a név^^

Fru-chan írta...

oh hello :'D én meg néztem, hogy mi ez a smile msnen nálad O.O de akkor oké :'D

cameraman-t meg igen, láttam, hogy Akiyama-nyan, csak én még a japán blognál leragadtam, és kanjiból csak a yamát tudtam kiolvasni ^^" köszi ^^ ♥