2010. február 28., vasárnap

~ Kuroshitsuji musical backstage ~

OMG *w* ezt most így muszáj beraknom XD
annyira édespofák, hogy az nemigaz *w*



felzabálom az egész felhozatalt *w*
Ciel tüncibogár XD Andateeka *w* (alias Undertaker, de én nekem Andateeka XD) meg Sebas-chan meg Griell *w*
asszem ki lehet találni, kik voltak az animében a kedvenceim XD
csak 1 valakit nem tudok beazonosítani o.o azt a bordó-sötétszínű cuccban azt a zselézett/tupírozott hajút ott az elején :'D eskü, láttam az animét végig, de nem ugrik be, hogy benne volt-e XD *béna desu~* szal HEEEEEEEELP onegai XD

am 0.55 környékétől SID megy háttérzenének XD

ez meg egy mégegy videó XD hát én idehalok a kawaii-túladagolástól XD *w*


na ennyi XD *megy vissza olimpia kori-gálát nézni*

7 megjegyzés:

Lini írta...

a bordós ruhás az Kirito, és jól emlékszel nincs benne az animében, ő ilyen direkt a musicalre gyártott szereplő, mint yuuki, meg a barátja is ^^ én mondjuk nagyon bírom, bár én mindenkit bírok belőle X'33

Névtelen írta...

Hyaa ez de jó volt *o* nem is tudtam, hogy csináltak belőle musicalt is, ahh de jó lenne megnézni *---*

Ésésés Udertakeeeeeeeer ♥___♥ de jól nézett ki a haja meg a nagy karmai
Megmegeg Görerü kawaii~ *o*

*megy lenyugodni* XD

Fru-chan írta...

Lini: köszi az infót *-* valszeg ha már megnéztem volna a musicalt akkor tudnám XD

maggie: ha kell, holnap keresek neked linket a musicalhez megnézni, ha érdekel *-*
és Andateeka *w* akkora zabáljammeg *w* meg a többiek is X3

Névtelen írta...

Kösziii ^^ de tegnap este megtaláltam youtubeon *o* meg linket is ahonnan épp szedem le csak iszonyat lassú O_o XD

Lini írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lini írta...

nincsmit ^^ amúgy én is nemrég néztem meg, bármiféle felirat nélkül, és hát nemigazán mondhatnám hogy japánul értenék, viszont így is nagyon élveztem, meg a számokat is imádom belőle<33 főleg amelyikekben Szebászcsán is énekel :'D és nemsokára a 2.-t is elkezdik játszani, nagyon remélem hogy abból is lesz dvd ^^

Fru-chan írta...

Káin: ismerősnél msnen már láttam kíírva a blog címét néhány napja, és érdekes ^^

maggie: nekem is lassú volt o__O; de megéri *w*

Lini: wiii 2. rész *o* suggoi~