2010. február 18., csütörtök

~ téli olimpia 2010 - műkorcsolya 1 ~

nyiiiiiih konbanwaaaaaaaa *q*

tegnap igaz lemaradtam az elejéről, mert sikeresen kezdés előtt 1-2 perccel visszaaludtam, és a videot meg lekapcsoltam XD (én hülye --;) dededeeeeeee *w* a léééééényeget felvetteeeeeem *w*

el sem hiszem, annyira jókat futottak a kedvenceim *w*
persze Plushenko lett az első, mintha valaki másra számított volna XD de csak pár századnyi különbség van az első 3 helyezett között, szal tökmindegy .*w*

1. Yevgeni Plushenko (Russia) 90.85
2. Evan Lysacek (U.S.) 90.30
3. Daisuke Takahashi (Japan) 90.25
4. Nobunari Oda (Japan) 84.85
5. Stephane Lambiel (Switzerland) 84.63
6. Johnny Weir (U.S.) 82.10
18. Brian Joubert (France) 68.00
19. Tomas Verner (Czech Republic) 65.32

kis saját vélemény:
-Plushenkot szeresük. ennyi XD
- Evant jobban *w* lehet keveseknek hasonló a véleményük róla, de én nagyon szeretem ezt az embert, személy szerint én imádom a programjait *-* egyik legjobb a Carmen, az annyira de annyira *w* uh *w* asszem ott lettem szerelmetes beléje is XD meg 2006ból asszem vmi gálára volt a "How to pick music" az nagyonjóóóóóó XD
- Daisuke *w* asszem hozzá nem kell sokat hozzátenni, mint hogy tökéletesen futott *-* azért mikor a kommentátor csaj elkezdte, hogy "reméljük kap olyan 80 körül legalább" erre 90,25 XD eszméletlen ♥
- Nobunari Oda - őt nemtom még eldönteni, hogy mit kezdjek vele XD jó korcsolyázó, de ha japán, akkor én maradok Daisukénél ^^"
- Lambiel... vele emg nem tudok mit kezdeni XD elismerem, hogy tehetséges, meg mindenki őt nyomatja, hogy huuuuuuuu igymegúúúúgy~ hátnemtom XD
- Johnny ♥ imádom és ennyi XD *fengörl desu*
- Joubert... hát, én asszem már meg sem lepődök, hogy megint így elcseszte a programjá. asszem tavaly vagy mikor sintén ez volt az egyik versenyen, hogy totál elrontotta az egészet. pedig ő sem egy rossz koris, sőt... csakhát nem mindig sikerülnek a dolgok :'D bár igazság szerint annyira nem sajnáltam ^^"
- Verner meg... megint az van, hogy nagy a ynomás rajta, és nem tud rendesen korcsolyázni. pedig láthattuk, hogy tud azért nem is kicsit~ csakhát. nála is az a bizonyos nyomás...


asszem msot ennyi, reggel még fel kéne kelnem, és ezek a szemetek meg snowboardot adnak a kori ismétlése helyett --; pedig Plushenkora kiváncsi lettem volna, mert róla lemaradtam XD namindegy, majd neten úgyis fentlesz XD a lényeget felvettem kazettára ♥

お( ̄o ̄) や( ̄O ̄) す( ̄。 ̄) みぃ( ̄ー ̄)ノ”

だっふんだ(・ε・)

mood: nyinyinyiiiiiiih *w* Daisukeeee~ ♥
music: -

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nyünyünyüüüüüüüüü *___* majd ha feltöltöd Daisuke-t valahova, kéreeeeeeem *w*
És ma hajnalban kettőkor kezdődik a szabad program *sikítoz*
Egész éjjel nem fogok alszani xD