2010. február 27., szombat

~ Mao XD Versailles & HITT ~

Konnichiwa~
megint nem adtam életjelet majd egy hete :'D
na de most van a téli olimpia *o*
szal ami még kimaradt: nőknél a koreai Kim Yu-na lett az aranyérmes, ezüstöt Asada Mao vitte haza, míg a bronzot a kanadai Joannie Rochette kapta ^^a japán csaj enyhén le volt törve, hogy nem sikerült az arany, de sztem Kim Yu-na még mindig jobb nála egy kicsivel ^^" (az más kérdés, hogy én is a koreai csajnak szurkoltam XD)

ha már Mao... XD Nyan megint alkot, most kezdi véghezvinni ama ötletét, hogy idén bevadít XD mmint leopárdminták :'D
először egy zsepitartó, következett egy felső, majd egy rajongótól kapott leopárd mintás fürdőköpeny XD a legutolsó az engem nagyon kiütött XD dehát... ez Mao :'D

meg~ ugye most fog megjelenni a könyve, és lesz Tokyoban meg Fukuokán autogrammozás ;o; menniakarok ;o;

más különösen lényeges nem történt, max az, hogy folyamatosan rádiózások meg tv felvételekre mennek, de hogy ezeket mikor és hol lehet hallgatni/nézni, az még számomra rejtély --; gondolom majd NHK meg a hasonlók leadják, mondjuk Music japan vagy mittén milyen műsor keretében, de nemtom o__O; eskü minnyá honlapjukon meglesem, milyen műsorokra mászkálnak ezek mostanában XD

*5 perc múlva*

Music japan XD valahogy éreztem. 22-én voltak, akkor olvastam am blogjukon is, szal asszem megyek keresni műsort *p* Neo Visual Kei 2010 *-*

oh fakk o.o jpopsuki.eu kibaszik velem ;o; inaktívságra hivatkozva nem jelentkezhetek be o.o valaki küldjön meghívót onegai ;o; vagy máshonnan letöltést vagy videót vagy valamit, mert látniakarom o.o

más: na Versailles háza táján is vannak hírek ^^
az új tag neve: Masashi, akiről nem tudunk egyelőre semmit XD
láttam pár oldalon találgatásokat, amiket én is valószínűnek és logikusnak tartok, hogy ugye kamijoék kiadójánál (sharow Artist Society) volt Kanzaki, aki a Node of Scherzo-ban is szerepelt. na és az ő solo projectjében a basszeros neve Masashi ^^szal akkor összefüggés: Jasmine "junior"jának hívja Kamijo az új tagot, szal ez eddig okés. meg gondolom ismerik egy ideje, és tudják, hogy milyen zenész. ez is stimmel, szal valszeg ő lesz az ^^ ha nem, akkor majd arról is írok XD

mégmás: új felfedezettünk *-* HITT
asszem fengörl lettem XD csak sajna sehol nem lehet letölteni a zenéjét ;o; pedig nem most kezdte ő sem, ráadásul idén másodszorra jön eu-turnéra ;o;
szal amíg nem találok/találunk zenét, addig marad youtube jótékonysága és az onnan való letöltés XD
nekem nagyon tetszik *w*
itt a legújabb PVje ^^
桜ROMANCE (Sakura Romance)


nyamegakkor még a végére a fentebb említett néhány Mao kép XD

leopárdmintás felső :'D
na ez kimaradt *w* szakadt nadrág, alatta a pőre bőre *q*
ilyent irt, hogy ingert érez kiszinezni XD ez hülye XD
leopárdmintás fürdőköpeny XD
na és a könyv, amit majd nyáron meg is szerzek *w*
ezt meg csak mert cukker X3 csak az a cigi --;

na baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: YOUのHEARTにMEGA HITT
musc: HITT - kekkontsuke man

0 megjegyzés: