2010. február 19., péntek

~ téli olimpia 2010 - műkorcsolya 2 ~

wiiiiiiiii~
Nem Plushenko nyeeeeeert XD hanem Evan *O* *bezsongott*

szal mivel éjjel megint bealudtam, így csak délután néztem meg amit felvettem XD


1st Evan Lysacek 90.30 167.37 257.67
2nd Evgeni Plushenko 90.85 165.51 256.36
3rd Daisuke Takahashi 90.25 156.98 247.23
4th Stephane Lambiel 84.63 162.09 246.72
5th Patrick Chan 81.12 160.30 241.42
6th Johnny Weir 82.10 156.77 238.87
7th Nobunari Oda 84.85 153.69 238.54
8th Takahiko Kozuka 79.59 151.60 231.19

- Evan sztem megérdemelte és kész XD rengeteget edzett, megdolgozott ezért az eredményért.
- Plushenko az Plushenko... én személy szerint örültem, hogy nem ő lett az aranyérmes, de ez már csak az én bajom marad :'D jól futott, nekem annyira nem tetszett, olyan belassult volt vagy nemtom, nem az a PLushenko, akit régen láthattunk o__O;
- Na Daisuke aaaaaazzz *w* kár, hogy akkorát esett a 4 fordulatosban, dedede *w* nagggyon jót futott~ sztem ha lehetett volna, akkor inkább vmi holtverseny az aranyért lenne nálam XD csak túl sokan lennének akkor a dobogó legfelső fokán ha rajtam múlna ^^"
- Lambiel :'D jó XD
- Patrick Chan... hmmhmm...~ :'D
- Johnny~ na ő az, aki legalább a 4. helyre feljöhetett volna, mert hibátlanul futott (oké, 1-2 nagyon apró hiba volt, de semmi észrevehető) és gonosz bírók lepontozták még a rövid után, szal --; *gonosz bírók fújfújj~* szal én Johnnyt is simán beraktam volna oda Evan mellé XD vagy legalább Lambiel elé XD
de nagyon kész volt, mikor Johnnyt mutatták, az meg a fejére húzta a rózsakoszorút XD *imád Johnny ♥*
- Nobu D: annyira kár, hogy szétment a fűzője, azért ez nem hiányzott neki sem .___. ♥ attól függetlenül jól futott, és pont hogy (ha jól emlékszem) az egyetlen esése is pont akkor volt, mikor szétjött a cipője. vagyis elvágta az ugrás bevezetésénél az egészet a másik korcsolyájának az éle .___.
- Joubert, mint számítottunk rá, még a legjobb 10ben se volt benne, engem valahogy nem izgat a dolog :'D *elmászik a kövek elől*

közben egész nap/este, miután tévében megnéztem a korit, gép előtt ülve keresgéltem még videókat neten, és olyan eszméletleneket találtam XD Daisuke picinek mekkora édes volt már *w* ilyen kis 5éves forma a jégen *w* KAWAII~ X3

meg találtam pár érdekes Johnny videót is XD eszméletlen én imádom ezt a fazont :'D sokan utálják, mert szókimondó, meg azt gondolják róla, hogy meleg... sztem nem az, mert ahogy ő is mondta, az egyáltalán nem 'férfiatlan' hogy valaki figyel a külsejére, körmöt vág, fürdik, jó az illata, esetleg vásárolgat :'D oké, az megy neki XD mondjuk viselkedésileg én is megkérdőjelezném néha, hogy akkor most wtf amit csinál, de én azok közé tartozom, akik imádják :'D
olyan jól ki tud térni az "Are you gay?" kérdések elől, mert szinte midnen interjúban megkérdezik tőle... azért mondjuk rátesz pár lapáttal, hogy azt képzeljük róla, hogy az, szal XD de most komolyan... kit érdekel? :'D *engem XD* meg is mondta, hogy nem számít, hogy most meleg az ember, ázsiai, leszbikus vagy akármi. ne azt nézzük, hogy milyen, hanem hogy kicsoda. és ebben igazat adok neki.

na de akkor már berakom azt a videót, amin röhögtem egy sort XD (ne lepődjön meg senki a koreai felirattól, de még az elején a ruhájától se XD én visitva felröhögtem, mikor megláttam XD)





ennyi XD

お( ̄o ̄) や( ̄O ̄) す( ̄。 ̄) みぃ( ̄ー ̄)ノ”

だっふんだ(・ε・)

mood: jeej Johnny~ XD
music: -

0 megjegyzés: