2010. február 10., szerda

~ Jubilee ~

ah blog~

ma találkoztam Roxyval és *w*

JUBILEE *w* itt van a Versailles lemezem, dvd-vel, poszterrel és annyira gyönyörű ;o; hazafele a héven majdnem elkezdtem sírni, mert kibontottam a lemezt és nézegettem a bookletet.
csak az utolsó mondat volt az, ami miatt majdnem nekikezdtem:

This album, "JUBILEE" is a posthumous work for Jasmine You. We sincerely pay him and his work the greatest respect.

na itt nehéz vlolt, de inkább elraktam a táskába a lemezt, mert még a végén ott mindenki előtt kezdek neki bőgni, az meg nennyó XD

dededeeeeeeeee~ XD bennevagyunk a bookletben *w* BENNEVAGYOK AZTAK*RVA XD
ott, hogy Very special thanks: World street teams és ott van, hogy HUNGARY *w* gyerekek, ez hihhhetetlen XD

am, oké, lehet csak behaluztam, de illatos a booklet, meg az egész midnenség XD nejem szerint olyan menta teás. sztem is, meg olyan parfüm illatú o__o; most vagy már annyira beképzeltem magamnak, hogy illatos (mert lj-n vki irta) hogy el is hittem és az agyam el is hiszi és ezt közvetíti tovább XD de akkoris komolyan O__O
ha kamijonak ilyen illata van élőben, mint a bookletben, akkor kérem XD *fengörl*

jomindegy ... XD

valamit akartam még...

intézem közben a papírjaimat újrafelvételihez, meg emelt japán érettségihez, amire kiváncsi vagyok, mikor kapok válasz e-mail OKÉVtől, hogy akkor msot mihogysmint, hogy végre elintézhessek mindent.

anya közben holnap utalja 2. félév tandíját. szal pénteken elvileg be tudom vinni TOra és remélem minden megvan, mert már elég volt XD túl sok papír @__@ utálom a macerát...

am megint kezd a hangulatom a béka hátsófele alá esni, pedig olyan jó volt még 1-2 órája ;o; lehet szaglászom még majd picit Jubileet, hátha attól lenyugszom ^^

és ma rámjöt az MCR láz, szal végighallgattam újra a lemezeiket :'D szeretem Gerard hangját emg a szövegeit na @__@

asszem megyek alszani lassan, mert nemsokára kelek és még hosszú napom lesz .___.

お( ̄o ̄) や( ̄O ̄) す( ̄。 ̄) みぃ( ̄ー ̄)ノ”

だっふんだ(・ε・)

mood: hátmostmindenféle .___.
music: My Chemical Romance - Famous last words

0 megjegyzés: