2010. február 7., vasárnap

~ Otanjoubi omedetou Shinji X3 ~

konbanwaaaa~

elegemvan XD én ezt nem bírom megcsinálni XD holnapra kéne csinálnom legalább egy jó vázlatot Vámosnak filológiára, el is kezdtem írni, de néhány mondatnám nem jutottam tovább XD lényeg: diát kell csinálni, kb 10-15 percben kéne beszélni róla. na most itt nálam megállt a tudomány ott, hogy előbb részletes vázlatot kéne írni belőle, és azt holnap bevinni, hogy rábólintson, jó-e vagy kell még javítani rajta. de nem tartok sehooooool XD el se tudtam még dönteni, hogy pontosan miről írjak. ott tartok, hogy gésák :'D de ezt a témát nem tudom 10-15 percbe sűríteni... szal most még gondolkozom, hogy melyik lenne a jó téma, smink, haj, kimonók, vagy inkább csak úgy általánosságban a gésákról, hogy kik ők stb... namindegy még eldöntöm XD

ezenkívül semmi más nem történt a héten XD vége lett a vizsgáknak, viszont pénteken nem tudtuk már leadni a leckekönyvet lol... szal holnap még azt is el kell intézni...

asszem szerdán Doánál sims2-vel játszottunk XD utána másnap én is nekiálltam itthon újra feltelepíteni a gépemre a sajátomat, leálltam játszani és jó pár óra után fogta magát a gépem, és újraindította magát --; és minden elveszett amit alkottam ;o; Mitsuo és Akihito is ;__; mmint ők nem, csak a házuk XD szal majd asszem legközelebb... majd egyszer újra megcsinálom XD

hm.hm.hm... Shinjinek heppit :'D Japánban már 8-a van, szal :'D remélem már végig is vitte a Dragon quest 6-t XD amekkora otaku, nem is csodálkoznék rajta :'D

blogooook :'D XD

Mao kapott egy rakat Gyilkos elmék dvd-t XD
Shinji vett 4 kontrollert a ps Wii-hez XD de nem akar a banda többi tagjával játszani, mert az nennyó neki XD még válogat is :'D
Mao meg ... XD mostmár azt is tudom róla, hogy szeret az áruházakban szaglászni XD mmint az öblitőket :'D azt én is szoktam XD
és megint előtört a Kiyoharu-fenboj énje XD úgy imádom ilyenkor :'D jelenleg azért, mert a Kuroyume és a SADS is aktivizálta magát újra :'D mostmár csak Kojima-sannál kell kikönyörögnie, hogy a Budokan koncertre el tudjon menni XD *fenbooooj~*
és a leopárdminta XD a zsepitartója már olyan, de ez nem elég! XD boxert is akar leopárdmintásat XD pedig eskü láttam már nála, méghozzá szép pink színűt XD ezek a rajongók de elvetemült ajándékokat tudnak küldözgetni XD
és Nyan talált egy Mao communityt (? nemtom miaz ameblon.. ilyen group XD) és akart irni a "Mao's good points" topicba XD nem jött össze XD nembaj, azért szeretünk :'D
aztán közben rátalált Yuya blogjára, és a currys képre, amit Yuya főzött... amit ez leművelt XD mint egy ovis komolyan XD
- Ha szabad vagy, nem bánom, ha együtt lógunk, gye tudod?
- Nem vagyok olyan éhes, de ha ennyire ragaszkodsz hozzá...
- a curry még másnap is finom, ugye?
- úgy gondoltam, hogy rendelek, de inkább meggondoltam magam közben...
- tudod, hogy miylen vagyok, ha curryről van szó, szóval ha fejlődni akarsz, engedd meg, hogy megkóstoljam...
- OI, Yuya! ÉHES VAGYOK!

na kb ennyi volt Mao részéről XD utána Yuya visszaírt neki, hogy már elfogyott XD és Mao visszaírt, hogy nembaj, majd ha másnap főz megint, akkor még megbocsájt neki~ ennyire ovis jaj XD ♥
de aztán csinált magának végül :'D az a konyhakés a kezében félelmetes O__O;


namegaztán volt itthoni idő szerint szombat hajnali 4kor Mao's room DX2 amit képes voltam felkelni és megnézni de uuh nagyonjóvolt *w* igaz, nem értettem mindent, és ebből kifolyólag most kurvára idegesít, hogy az egyik kérdésbőlc sak annyit értettem, hogy mennyi idősen XD de mitmennyiidősen O__O; nemtom, de Mao válasza a 21 volt és I-DE-GE-SÍÍÍÍÍÍÍÍÍT ;____;

お( ̄o ̄) や( ̄O ̄) す( ̄。 ̄) みぃ( ̄ー ̄)ノ”

0 megjegyzés: