2010. február 21., vasárnap

~ Butterfly lovers and SIDNAD vol 4 ~

Konbanwaaa~

tegnap éjjel megnéztem a Butterfly lovers filmet, és annyira gyönyörű ;o; Wu Chun játszik benne (fengörl desu ^^") szal egyik valszeg, hogy miatta kerestem rá XD másik valszeg meg, mert ez a kínai Rómeó és Júlia, én meg szeret Shakespeare-féle mű, szal érdekelt is, pláne ha már ázsiai átdolgozása ^^

akit érdekel, itt van ismertető, meg a végén letöltő link is :'D
angol felirattal, ami lehet csak nálam, de úgy a film fele tájékán elcsúszott, szal türelem kellett hozzá, hogy végig tudjam nézni, és ne kezdjek el hisztizni, hogy ménemműködikk XD

itt pedig egy MV a filmhez és annyira de annyira ;o; gyönyörű~


más: találtam letöltőlinket SID dvdheeeeez *o* SIDNAD vol. 4 01 és 02
*o*
most töltöm, meg minnyá nézem az 1. dvd-t, aztán lehet alvás, ha birok XD mert hajnalban korán kell kelni ;o;
dedeeeeeeee XD *vinnyog* ezt a képeeeeet O_____O;

Photobucket
*p* Maonyannn~ azééééééééééééééééért~ *vinnyog tovább* szal már ezért is musz megnéznem most XD

na baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: eroNyan *q*
music: SIDNAD vol. 4 *o*

u.i.: link és kép dvdhez by redameba @ lj

6 megjegyzés:

ayu írta...

hinye O_o
mi-mi-miket nem művel mao O_o *mental fuck*

Fru-chan írta...

hát én is meglepődtem, hogy miket XD *w* na azt nagyképernyőn volt élvezetes megnézni *q*

Névtelen írta...

waaahh ez olyan nem Maos O_O
bár nem mintha baj lenne de nah XD
Mao inkább kis cukkancs indián *o* X3

Ah néztem a tracklistet és játszották a Monochrome no Kiss-t *---*

Fru-chan írta...

hát én is meglepődtem Maon XD *w*

am jha játszották *-* naggggyon jóóóóó *-*

és maggieeeeee~ nem látom a blogod, nem engedi hogy lássam o.o

Névtelen írta...

Hya majd megpróbálom letölteni XD *o*

Igen mert bezártam :$
LJ-n írkálok néha rossz angolsággal XD
Meg ameban X3
Addoltalak LJn ha nem baj *o*

Fru-chan írta...

jha hogy bezártad o.o

lj-n meg láttalak és visszaaddoltalak ^__^