2010. január 7., csütörtök

~ vizsgák első felvonás + blogs again XD ~

oooooooohayougozaiMAO~

túlvagyok 2 vizsgán, még van 5, meg valszeg amilyen hülye voltam, országismeret újra XD tudatalatt akkora baromságokat irtam be kapásból o__O; pedig visszagondolva, ha átolvasom amit leirtam, akkor fejemhezkapok, hogy nem azt irtam amit akartam XD namindegy...
kínai töri szvsz nem volt nehéz, remélem jókat írtam, bár 2 fogalomnál nem voltam 100% biztos, hogy jót irtam, meg még a Zhou kori társadalom is félig-meddig zavaros, hogy azt írtam-e amit akartam és nem csak mert eltötyörögtem az időt mással és gyorsan kellett irni XD remélem az sikerült :'D

éééééééééés jelentem, olyan szépeket aludtam mostanában XD ez a vasárnap felkeltem, hétfő estig semmi alvás, aztán hétfő este lefeküdtem, kedd estig simán aludtam, bár ha még délelőtt, mikor 3-4 órát csak fetrengtem mert nem birtam aludni, ha akkor felkelek, akkor talán nem este 8kor kezdek el szédelegni, hogy nem birok mozdulni XD namindegy.
aztán kedd éjjel nemalvás szerda estig, ami tegnap volt, és én olyan hazajöttem 5 körül délután, pancs, átöltözés és sikeresen bealudtam XD pedig csak fáztam mert kint hideg volt, és a zuhany se melegített fel o__O; de bebujtam takaróm alá, anyám mondta, hogy 5 perc múlva már aludtam is XD ugyanis ő meg feljött mangákat
(!!! igen anyám szereti az animéket és a mangákat XD) olvasni, aztán meg még nézett valamit a tévében, de én erről nemtudok, mert aludtam és nem észleltem, pedig mindig felébredek, amikor megy a hátam mögött a tévé o__O; szal elaludtam délután XD felébredtem kerek éjfélkor XD onnantól 1-2 óra fetrengés, aztán sikerült visszaaludni, de olyan fél 5kor megint felébredtem, és olyan 6ig nem is aludtam... aztán megint felébredtem 7kor, aztán már nem is aludtam csak fetrengtem, szal most fentvagyok... reggelire piritós volt :'D am már jó régóta nem reggeliztem o__O; mmint a reggel indulás előtti pohár kakaón kivül semmit. és azzal egész nap elvagyok, igaz dél körül már korog a pocim, de nem kivánom a kaját csak olyan délután közepén... valamikor meg csak este mikor hazaérek, vagy akkoris csak a bögre kávém XD na most ez a 4-5 szelet kicsi piritós egy darabig elég is ~.~ *szürcsölgeti a forró teáját*

naésakkorblogok :'D

~ Aki év első képe~ with Yuya~ *-* vöröselőlahajaYuyának X3

~ Mao *w* megint sárga a kép XD de tetszett ez a cucca *-* és télleg kicsit morci a feje XD

~ Aki újévkor műsor (meg afterpaati) után közölte, hogy ő még nem ivott eleget XD Shinjinél voltat és ittak XD és Aki felsőnélkül gitározott *w*

~ nemtom meddig, de most a bandatagok a családjuknál töltenek pár napot pihenés gyanánt :3 remélem télleg pihennek, és nem következő blogokban arról írnak (főleg Shinji és Aki) hogy melyik játékot vitték végig stb... :'D

~ Mao~ kimás XD Fukuokában otthon~ találkozott néhány gimis haverjával, oszt irta, hogy "I got beautifully drunk" és hogy pöppet homályos hogy mikor csinálta a képet XD szeretünk Maonyan :'D

~ ez meg XD még nem jöttem rá, hogy kinek a kutyája XD asszem szülőké vagy a nagyijáé o___O; namindegy :'D kis szobacirkáló-porfogó XD úgyértem Mao vagy a szülei/nagyija XD

végére naito új PVk *w*
Gianizm Shi




Gianizm Ten



asszem ilyen gitárbeleállítás á la dob XD ilyent már csinált Tsugi XD
de Hitsugi *w* hörr~

na baii~

Boa Sorte~

Daffunda (・ε・)

mood:
sunglasses in winter~ yey for Nyan XD
music: Naito - Gianizm Ten

0 megjegyzés: