2010. január 29., péntek

~ Tubi tubi XD ~

konbanwa~

na, művtörin túlvagyok XD 3as lett, mert az elején elémnyomott 4-5 lapot shinto és buddhista templomokról, én meg hirtelen rosszat mondtam o__O; szal innentől kb 2-3 kérdést kérdezett, utána meg szobrokat kellett felismerni... namindegy~ átmentem XD leszarom...
már csak írások és irodalomtudomány van hátra.

és letört a körmöm ;____; *reszeli a maradványát*

és anya hozott Danone görögjoghurtot *w* finooooooooooom *w*

Doánál is voltam XD és szerencsétlen Rukit de oltogattam megint XD
Tubi tubi XD
az tudja, miről beszélek, aki látta a Manatsu no utage 2007 féle Gazette fellépést XD és mikor Ruki bejött XD mint egy elcseszett galaaaaaamb XD szal nocomment XD

naésakkor XD SIDék blogoltak rendesen XD kb semmi érdekes, csak a szokásos... kaja, kaja és kaja XD meg Akiék megint inni voltak XD Aki, Hitsugi meg Rui (Vistlip) és Reika (D=out) XD szép felhozatal XD és Hitsugi haza akart menni, erre Aki elvette a cipőjét XD

Mao átment housewife-ba XD bevásárolt, főz, hogy ne aggódjunk, hogy nem eszik meg hogy üres a hűtője XD... én meg röhögök XD
meg írt arról, hogy milyen volt régen kávézóban dolgoznia.
Shinji meg... gyúrni jár XD
Yuya meg Asahi (supaa dorai) XD

címszavakban ennyi XD

だっふんだ(・ε・)

mood: *w* Bitter sweet café *w*
music: -

0 megjegyzés: