2010. január 22., péntek

~ vizsgák 3 és SID again :'D ~

Konbanwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

tegnap nem jött össze a vizsga, mehetek februárban újra XD sebaj, mert sikerült bealudnom, és csak reggel keltem fel, szal átnézni félálomban szép volt és nemment XD ennyire még nem vagyok jó o__O; namindnegy.
de legalább örülök, mert japánból 5 lettem ^^ *büszke*

naéééééééssss XD

új SID pv a sleep single-re és bvááá XD elegemvaaaaaaan XD még nicsn kész a video, de a making közben ezek annyit blogoltak, hogy én itt szenvedtem XD
~ Yuya és mögötte Maonyan XD

~ Yuya~

~ Aki és Lyu XD

~ csak tudnám, hogy ez most milyen fotózás XD mmint boolethez vagy magazin :'D de Yuya feje XD Aki-chan ;___; ♥

~ Maooooooo~ too cute ;___;

~ hevi möttál XD *besír a röhögéstől XD*

~ Shinji "elbújt" XD

~ Mao nyaka @___@ szééép~ ;__;

asszem ennyi XD

nemsokára megérkezik majd Jubilee *-* legalábbis remélem XD
éééééésss~ lesz Shoxxom *w* január-februári valszeg~ most beszélgetek Roxyval és Kyo elvileg intézi vagy valami ^^ annyira szeretlektitekeeeeeeet~ X3 csodálkozom, hogy még nem küldtetek el, amennyit kérek mindig .___. namindegy ^^"

ennyi~

だっふんだ(・ε・)

mood: Yuya smile~ X3
music: Versailles - Catharsis

5 megjegyzés:

ayu írta...

m ezeket a shinji elbújt képeket...a poén h ha te nem segítesz én soha az életben nem találom meg xD
Aki meg nyauuu <3
hajrá a vizsgákhoz*hugz*

ayu írta...

kyaaa valamiért kihagyta a bírom első 4 betűjét O_o...

Fru-chan írta...

azt nem én csináltam Shinji képére XD hanem aki forditja a blogokat sztem ő irta rá :'D

Aki meg nyáff kikészit meg Yuya meg Maonyan is ;___;

köszi ^^ neked is hajrá, ha még van :'D

Névtelen írta...

A legfelső képen Mao mit akar Yuya-tól? o_O betámadja???
A macskám szokott így kinézni, mikor vadászik....

bár végülis a Mao macskát jelent xD....

Fru-chan írta...

hát ha én azt tudnám, hogy mit akar XD bár néha inkább nem akarom tudni XD

macskaa *w* am én nyávogok úgy, hogy mao~ XD