2010. január 25., hétfő

~ fakk irodalomtudomány ~

Fakk --;

láw irodalom tanszék, de komolyan... ma is bementünk reggel, hogy végre bent lesz a tanár, megtudhatjuk a jegyünket, de nem... 10 után még se híre se hamva, szal eljöttünk... lehet, ha még 1-2 órát ott rostoklunk, még a végén befut XD helyete inkább elmentünk Doával könyvtárba, meglestem az ehavi What's in?-t és gondoltam a januárit kiveszem de nincs bent XD valahogy nem lepődtem meg XD helyette vettem ki 2 gésás könyvet olvasni XD pedig most itt van még a művtöri péntekre, meg a sírásó hétfőre... és lehet, ha van még időpont, akkor irod. tudomány is --; hát FAKK a rohadt életbe, hogy még neptunra se képesek felrakni, hogy mivan... de azok se igazán tudják, akik 2 hete vizsgáztak. max akkor, ha bentmaradtam aznap... de könyörgöm, én utána mentem másik vizsgára, utána mire végeztem, már sehol senki XD szal ez vicces... nem akarok egyetemista lenni .____. én feladom eskü mostmár lassan XD kb ott tartok, hogy nem érdekel a maradék 2 vizsga, nézzenek ki, leszarom, csak egy kegyelem 2est és csá .__. oké, utáljanak meg a többiek, nézzenek le, hogy csak ennyire vagyok képes, de nem vagyok olyan lelki állapotban, hogy én ezt az egészet kibirjam. nem is értem, miért jelentkeztem egyetemre... namindegy...

de szombaton vettem Anime stars-t és Girugämesh pooooooszteeeeeeeer *w* van már egy a falamon, és most nemtom, hova rakjam XD asszem át kellesz majd variálni az egészet megint, főleg, ha megérkezik a Jubilee, amihez eeeeeeeeeeeekkora bazadalmas és gyönyörű poszter van *w*

*visszanyomkodja Hitsugit a falra* hülye ember ♥

megint megnéztem a Nightmare in Nightwear 5-t és megint bealudtam a végére XD de már csak 10 percet aludtam át fakk XD szal asszem blog után megnézem, utána lehet a mostanit is, mert emgint más színű drága uram haja XD de nekem tetszik *w* sokaknak viszont nem XD pedig sztem tök jó színe van, igaz szvsz fakult az elmúlt 2 hétben a vörös és már lassan tényleg rózsaszines lesz XD

na de hogy teljes legyen a boldogságom, van itt nekem fini tea, még egy kis darab a melegszendvicsemből, amit már 2 órája lassan, hogy eszek XD meg hazafele vettem kínaiban szezámos-mézes csirkét *w* szal heppiiiii~ ^o^

meg tegnap éjjel töltöttem le yaoi mangákat *w* el is kezdtem nézegetni őket, és asszem ma olvasok *w* nagyon jó a grafikájuk, a történetek is igéretesen hangzanak, és szinte mind ilyen kb 2 kötetes, darabonként 4-5 fejezettel ^^ szal jó olvasás nekem ^o^ pl: Otana keikenchi, ami nagyon bejövős és csak 5 fejezet van belőle, mert ongoing és bváááá .___. én nekem az kell végiiiiig~ meg egy plusz oneshot is van mellé, de na XD meg az Uso to kiss *w* csodálatosan tetszik a rajzolása, főleg, hogy van benne szőke-hosszú hajú bishi *w* innentől nemérdekel a történet, elolvasom XD *fengörl* nemtom miért jönnek be az ilyen karakterek, de ha meglátok hosszú hajút, vagy szemüvegest, én egyből el akarom olvasni XD *fétis*

ennyit rólam, megyek vissza facebook, aztán mangaaaaaa *w*

だっふんだ(・ε・)

mood: Uwasa no oujisama *w*
music: -

0 megjegyzés: