2010. január 16., szombat

~ mantrip lol XD ~

ah XD készvagyok, én kikészültem MOST XD

ah, konbanwa XD

am épp olvastam az irodalomtudományt, meg Shizu is rámírt msnen XD
és én meg fogtam magam, mert hiányoltam valamit, mint blogokat illetően... hogy Aki már a hazafeléről írt, Kenzo még csak az odaútról se XD gondoltam megnézem Hitsugim mit alkotott és NYÁHÁHÁÁÁÁ XD

szal. ugye asszem tegnap/előtt/ írtam, hogy Hitsu-Aki-Lyu-Kenzo-2másikember elmentek onsenbe XD meg beraktam az addigi képeket XD
de ah XD
szal reggeli elfoglaltságuk: fényképezzük a másikat elbújva a takaró/párna alatt XD
Tsugi fejét imádom, hogy ki se látszik, csak a haja, mikor Aki fényképezte XD
visszavágó: Aki kikukucskált a takaró alól és kb látszik az egyik szeme XD
hát egyemmeg XD
aztánmeg Lyu is fényképezett, vagyis a blogjából kép XD
egyemmeg Tsugi, hogy nem tudsz a kamera felé nézni XD nem mintha lyu a túloldalon azt tette volna, na mindegy XD

ezmeg epic XD
ésbasszus ott lóg ki alul a sál vége, ha jól látom. méghozzá az a sál, amit D-san kötött neki és nyah egyemmeg X3 *szókincsforevör XD* szal egyemmeg ezt az embert X3 mmint Hitsugimat~ én imádom kész ennyi XD

jha és totál másnapos mindegyik XD mmint nemtom hogy ezen a képen azok-e, gondolom már volt bennük valamennyi, mert indulásnál is ittak, nameg útközben is ittak, meg gondolom este, onsenezés előtt/után/közben valamikor szintén XD szal innnentőlkezdve XD de én attól még szeressem mindegyiket~

na asszem még végigolvasom ezekután, ha tudom az irodalomtudomány maradékát, aztán még nemtom XD lehet fanficet olvasok vagy alszok XD de ezekután nemtom mit kezdjek magammal, most olyan jó kedvem lett a képektől, aztán elrontom itt tanulással XD demuszáj .__.

Daffunda (・ε・)

mood: buu~ XD
music: ClearVeil - Secret letter (am csak mert kiváncsi voltam a zenéjükre és letöltöttem pár lemezt/singlet XD)

0 megjegyzés: