2010. január 18., hétfő

~ vizsgák 2 és egyebek ~

konbanwa~

ma játszottam egy kis mazochizmust~ 2 vizsga XD okéjovvan XD meg is lett az eredménye, mert egész nap tiszta görcsben vagyok, még most is, de már jobb o__O; a fejem egész nap hasogatott, élvezetes volt úgy írni, hogy a fejem belülről szétmegy :'D mondjuk irodalomtudomány eredményét nemtom, remélem kettes megvan, leszarom igazából XD jelenleg ott tartok, hogy engedjenek át mindenből, legyen már vége XD am bácsi vizsga (távol-keleti vallások) 5 lett ^^ *büszke* még van 3 vizsga, japán, írások és művtöri, de leginkább írásoktól rettegek o__O; hogy én azon hogy kapok kettest még nemtom XD jha de. tanulni kéne XD
de asszem még szenvedek egy sort --; *hasogat tovább a feje*

jha, tegnap, vagyis ma éjjel Doa nem hagyott XD ő zaklatott msnen XD de ő állítja, hogy én voltam, pedig ő írt rám XD szal msot közös megállapodás alapján, utáljuk a másikat XD jha és én még ráadásul egy köcsög is vagyok, hogy miért nem megyek vele, amikor ő lefel megy, én meg a 3. emeletre, emrt még vizsgám van XD köszi Doa tudod, hogy utállak :'D

ráadásul Mao is kikésziiiiiit~ most komolyan ;___; 32 évesen hogy nézhet ki 15nek? ;A; ki akar nyirni~
tudom, hogy ezen nyekeregtem már tegnap is msnen, de akkoris ;__;
há most ezmiez? túlszép ;___; *Fű besír a sarokba és nemjönkionnan*
már az előző PV forgatás képeitől is kihaltam, és most is PV forgatásról van a kép és ah --; Aki is köcög velem ;__;
bváááháháhhááá~ ToT gonocaaaaak~ túlszépeeeek ;o; namindegy.

dedeeeeeee~ hogy legyen valami jó is, elvileg cdjapan feladta a Jubilee lemezt *w* vagyis elvileg XD még nemtok semmi infót a lemezről. csak annyit, hogy viszont a magazinomnak lőttek, mert hmvről nem tudta Kyo megrendelni, legalábbis Pon ezt mondta nekem, szal most kiváncsi leszek, azzal mi lesz. de sztem megkeresem máshol a januári shoxxot és emgrendelem a februárival együtt XD nekemazokkellenek o.o

bvááááá XD ez vicces, pont a minap mondtam asszem Sakuéknak vmk-ban, hogy mekkora egy édes kutyája van Yuyának XD
erre msot nézem hogy rakott be a kutyájáról képet blogba, hát én megzabálom akkora édes már *w*
nekem Yuya kell XD kész, eldöntöttem XD meg Shokora-chan *w* mert az a kutya neve asszem XD *memoria rulz~*

だっふんだ(・ε・)

mood: nemtom XD
music: jelenleg nincs

5 megjegyzés:

Molly írta...

Istenem mi édes gömborra van ennek a kuttynak <333

Amugy a vizsgákhoz meg kétkalappal, megtudja Fru csinálni *hugz*

eto, te se tudod h mé nincs vmk mostanság? O_o;

Fru-chan írta...

Imádom ezt akutyát a gazdájával együtt *w*

am gondolom nekünk többnyire vizsgaidőszak van, meg nemtom o__O; asszem volt múlthéten 1x, csak te nem voltál fent msnen o__O; hiányoltunk is, hogy merrevagy <3

zuccherina dolce ♥ írta...

jááááááááj de ééééédes tyutyaaaa~~~ *vinnyog*

a vizsgűkhoz meg sok sikert, és kibaszottul irigyellek, amiért csak ennyi van neked XDDD

kunni írta...

Köcögök hát.....orrvérzésben majdnem meghaltam amikor néztem a blogokat. XD Kitartás....*ölel*

Fru-chan írta...

Kunni: köszi ^^

Saku: hidd el, szenvedek, holnapra még azt se tudom, mit kéne tudnom XD és eskü már csak a 2-ért küzdök XD és remélem már csak a maradék 2 lesz és vége XDutána kezdhetek bele a diák készitésébe filológiára XD fantasztikus lesz :'D