2010. január 1., péntek

~ búék 2 and szilveszter with Doa ~

Konbanwa~ Doától jelentkezem még mindig itt vagyok, pedig már haza kéne lassan mennem XD nembaj...

szal~ beszámolóóó~

~ jöttem olyan este 6 körül, nagyanyám nem engedett el addig, amíg nem hozok kaját is ... szal lencse, töltötthús (ami megmaradt XD) süti meg másik süti... akarta, hogy hozzak kölyökpezsit is, de mondtam, hogy összetörne mire ideérek, szal maradt otthon XD de volt itt is~

~ vacsiztunk XD Doa csinált egyedi sajtos-virslit XD sztem egész ehető volt, bár Doa állította, hogy égett XD és hogy ha kórházban kötünk ki, legalább tudni fogjuk, hogy mitől :'D ebből nem lett semmi,mert még mindig élünk és virulunk XD (persze... félkómásan délután fél 5kor...)

~ vacsi után kitaláltuk, hogy mivel hoztam egy rakat DVDt hogy akkor nézzünk azt~ szal 1 óra válogatás után, miközben ment a tévében a szilveszteri műsor, eldöntöttük, hogy akkor Girugämesht nézzünk~ hát a Crazy crazy crazy-t nem akarta lejétszani, mert nem avi fájl ~.~ szidtam is XD aztán megnéztük a másikat, a Shining tour-t *-* utána gondoltuk, hogy akkor Nightmare in nightwear~ ami persze pendriven volt rajta, és szintén nem avi fájl, szal bukta...

~ végülis megnéztük a DMC-t majdnem végig XD mert lekapcsoltuk, hogy ÉJFÉL~ koccintani kölyökpezsivel, utána meg kiderült, hogy nem tudjuk visszatekerni odáig és hogy mi akkor nem szenvedjük végig megint azt a másfél órát XD szal utána jött a 2005ös Gazette koncert :'D még én se néztem meg sose, csak belekukkantottam, de jó volt *-* annyira mások voltak még akkor, Rukinak még volt hangja (nem úgy mint mostanában, hogy annyira szétfüstölte, hogy nehezére esik már a régi számok kiéneklése... D: ) de az jó voooooooooolt *-* Kai-chan végig mosolygott, meg ott még ő volt a fő háttérvokál és uuuuuuuuuuuuh *-* én meg vinnyogtam bele Hitsugiba XD (félreértés ne essék, csak vane gy Hitsugis párnám, amit hoztam magammal, mondván én nem szilveszterezek Cicám nélkül (^_^)v )

~ közbe nemtom még miken szenvedtünk, de olyan hajnali 6 körül úgy döntöttünk, hogy irány aludni, mert már nem birtuk tartani nyitva a szemeinket... legalábbis én nem XD szal én alvás föld-hálózsák+Hitsugi, Doa az emeleteságyán fent~ ma 2x ébresztő, utána még fetrengtünk, én még mindig félkómás vagyok, gomen a baromságokért XD bár azokból Doa többet is tapasztalt a kelleténél így, hogy együtt szilvesztereztünk XD nekem be nem állt a szám koncertek közben sem, oltogattam Rukiékat agyba-főbe XD és most meg nem jutnak eszembe a legjobb beszólásaim ;___; pedig annyira jókat mondtam ToT remélem még eszembejutnak, ha megint megnézem majd azt a koncertet valamikor XD

na szal aszem most egyelőre ennyi, majd még ha eszembejut valami, otthon írok hozzá :'D

baii~

Boa Sorte~

Daffunda (・ε・)

mood/music: BÚÉK~/semmi XD

u.i.: ma már szombat van, este 21:25 és felkeltem XD olyan 1 órája... és tanulnikéne @___@ hétfőn vizsga, meg utána 4 héten keresztül... namindegy~

0 megjegyzés: