2010. január 14., csütörtök

~ just blogs again and fakk >.< ~

bvaaaaa konnichiwa ~.~ *nincsjól*

a helyzet, hogy szarul vagyok, kicsit lelkileg megint magamalákerültem, semmi komoly, nem kell aggódni, már ha van olyan aki megtenné XD csak a szokásos. egyedül és nyáh XD
hétfő óta nyekergek, ezt tudjuk be a vizsgának XD nocomment .____.
ma... milyen nap is van? XD jha asszem csütörtök o__O; jha csütörtök (megnézte a gépen XD) és tanulnikéne o__O; jövő héten 4 vizsga, amiből tanulás szintjén ott tartok, mint hétfőn, hogy azt gondolom, hogy tudok is valamit, de aztán kiderül, hogy mégse .__. (aki tudja, miről beszélek, az tudja, jót röhöghet rajtam, aki nem az meg nem is fogja tudni XP)
szal elkezdtem, átolvastam az irodalomtudományt és semmi nem maradt meg, még az se, hogy egyáltalán mit kéne tudnom XD namajd...
el kéne kezdeni ismételni a kanjikat, meg úgy a japánt, szal holnap az a soros ^^ jee~ :'D
ma asszem írok kicsit... valahogy elhanyagoltam a fanficeket, amikbe belekezdtem, szerencsétlen Tsugiékat be kéne gépelni és befejezni, mert már nincs sok hátra XD (meg nekik sem, ahol tartok XD) megöö ihlet híján Yakuzás meg másik SIDes még hanyagolva, csak begépeltem az eddigieket. lehet utóbbit folytatom :'D megmajdegyszertalán elkezdem írni azt a Kouyou x Taka fanficet is amit néhány hónapja terveztem és írtam le vázlatban ^^"

jha elmúlt napokban fanficeket olvastam XD amivel szenvedtem, az egy ReitaxMiyavi fanfic volt XD szenvedtem, de csak a párosítás miatt XD de am sztem egész jó kis történet volt, 2 kötetes, a végén hepiend, aminek örülök, mert nem birom az olyanokat, ami nemaz .___. így is lenne egy csomó, nagyon jól megírt történet, csak amint meglátom a figyelmeztetésben, hogy "szereplő halála" nyomom is ki .___. neeeemszeressemaszereplőhalálásosfanficeket .___. túlságosan beleélem magam az olvasottakba (ártalmas, ha valakinek túl jó a fantáziája és a vizualitása .__.) szal nem igazán esnek jól. de majd egyszertalán XD
na meg voltak kisebb szösszenetek, one-shot sztorik, persze én hülye 90%ban gazette vagy hasonló fanfomban olvasok ^^" oké fengörl desu~ nemtagadom, és aki emiatt lenéz, annak köszi az együttérzést ^^ nekem ez van, neked más :'D
na meg másik, Daniel XD imádom XD 6. kötet hát én itt vinnyogtam XD Seiki kikészült annyira hülye XD háténimádom XD mondjuk akkoris kedvenc Dany :'D megfogott a személyisége, mert néha én is tudok olyan kis szélvész lenni, mint ő... csak neki ott van Ryury, drága dokibácsink, nekem meg nem... senki... de megszoktam ^^

naésaztán XD volt még egy manga is *-* megzabáltaaaaaam XD mmint nem szó szerint XD hanem a szereplőit meg a történetet :'D Uwasa no oujisama , sztem nagyonjó :'D 6 rövid kis történet vagy 5? nememlékszem ^^" 6 fejezet az tuti, és asszem mind különböző kis szössz ^^ és szép rajzolással *-* cenzura nélkül *q* jha és yaoi XD mi más :'D *menthetetlen desu~*

jha meg fanficekhez XD ahhoz Doának is elküldtem a linket XD gazettes, Uruha a pöttöm unokatestvéreire vigyáz, beállít a banda többi tagja és bvá XD Aoin kiakadtam XD Yup-Yup bácsi a címe am akit érdekel, én végig visitottam az egészet a röhögéstől XD

naéééésakkor~ ennyit rólam, és jöhetnek a blogok XD

~ na szal Mao blogjában talált kutyáról, ha jól értettem, akkor nagynénjének a kutyája ^^

~ Maoról annyit, hogy egyszer seggberugom ... már megint fogyniakar ~.~ esküü hova? mondjuk nemrég Shinji is említette, hogy uh, családnál annyit evett, biztos hízott, szal ideje fogyni o___O; én kérek elnézést, hogy egy 170akármennyi magas japán, aki nincs 50 kiló még fogyni akar o___O; há' normális ez?! ránézek és félek, hogy összetörik, annyira gebe mind a kettő XD bezzeg Yuya meg Aki~ remélem ők nem terveznek fogyni o__O; pont jók~ (^_^)v

~ Aki elment naitoék szülinapi koncertjére (énisakaroook ;__; ) aztán afterpaati XD nemtudom, hogy ezek Kenzoval mennyit ittak, és hogy milyen úton-módon, de Kenzo Gucci napszemüvege Aki oolong-teájában kötött ki XD Kenzo írta: It's sunkenヾ(^▽^)ノ hátezhülye XD

~ Mao reklámozta Shinji blogját, mondván, hogy mindig meghozza az étvágyát XD pár nap múlva Shinji meg visszaírta, hogy megugrott a nézettség a blogján, és rájött, hogy mert Mao rklámozta őt XD erre ő meg reklámozta maoét, ajánlva azoknak, akik szeretik a curryt és a zenét XD mert kb azonkivül Mao nem is posztol másról, csak kajákról (főleg curry) XD

~ Mao szenved XD 6000 szavas cikket kell írnia, mégcsak 2500nál tart de nembirja. egyemmeg~ am már nemtom melyik magazinba lesz O__O;;; uh XD memoria rulz~


~ és a mai nap leglegleg... én nem tudok erre mit mondani, csak hogy AKI BAZD MEG A ************** fakk XD

szal *mélylevegő-nemvisít* Aki, meg még páran, többekközött Hitsugi (meg Lyu is meg nemtom a másik 3 nevét, valszeg Kenzo is ottvan) elmentek onsenbe ;____; és BASSZALAKMEG! hogyaza ***** XD miééééééééééért párás a vízben készült kép???!?!!!!?????? *Fű kipusztult* Tsugin sincs semmii~ és bváááá~ *kikészült* oké le kéne magam állítani XD de akkorisbasszus .____. remélem a többiek is raknak fel képet blogjukra mert én addig nem nyugszom XD vagy csak nehezen XD
bváááá~ *nyekereg tovább*
szal útközben és onsen ;___; és Hitsuginak megint vörös a hajaaa XD eztnemhiszemel XD épp nemrég csinálta meg rendesen a szőkét, mert már kezdett lenőni, erre mostmeg megint vörös~ nembaj~ szeressem *-* csak fordult volna meg, és nem háttal a vízben ;__; Tsugi szivem forduuuulj~ meg XD
azzzz az onsenesképnagggyongyilkos ;___; most folyamatosan a srácok blogján fogok lógni hátha lesz még kép XD oké... leginkább Hitsugi tetoválásaira vagyok kiváncsi na XD

am ez érdekel egy ideje, mertugye úgy tudom, régen onsenbe nem engedték be a tetovált embereket, vagy csak nagyonnemakarták, mert ugye yakuza meg hasonlók o__O; de ezeket elnézve most vagy engedékenyek, vagy nemtom, de ezek ott fentebb teli vannak firkálva rendesen XD szal aki tud erről infót, vagy valamit, hogy onsen meg tetkótilalom van-e vagy mivan az írjon köszi o__O/

Daffunda (・ε・)

mood: nyaff .___. *nemtokképetálasztaniezértnincsikszdé*
music: semmi~ még~

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

elvileg csak a közfürdőkbe nem engedik be a tetovált embereket, a többibe bemehetnek.

és szégyelld magad, tanulni tessék, ne fenfiksönt írni o_O!!!
szeretésvan <33

Fru-chan írta...

gyáh oké XD

tanulni kéne tudoooooom de nemmegy >A< és most musz volt irnom .___.