2010. április 25., vasárnap

~ Sakuracon 2010 második nap :'D ~

na kedves naplóm :'D vagyis ezesetben blogom XD
konbanwaaaaaaaaaaaa XD

szal ma is kimentem conra, bár végülis sok értelmét nem láttam, mert alig volt kint ismerős, szal odacsapódtam Zsuékhoz ^^ Zsuék voltak karaoke csoportos versenyen, de sajna lemaradtam róluk, mert elmentem, hogy engem a PV vetítés érdekel, gondolván úgyis visszaérek, mire ők jönnek, de hát ez nem történt meg, mivel kb fél órás csúszás volt cosplay performance miatt. na de sebaj, utána elkezdődött a PV vetítés, éééééés ha minden igaz, és elvileg jó vagyok, akkor itt a lista, hogy mik voltak XD előre figyelmeztetem a népet, hogy némelyik *pop ohjee XD* számról foggalmam sincs, hogy ki az előadó, vagy a szám címe, maximum rákeresek youtuben XD na szal akkor *pár perc papír- és youtube keresgélés után XD* :

1.: Namie Amuro - Fast car


2.: D'espairsRay - Love is dead


3.: Tommy heavenly 6 - Unlimited sky


4.: Aural vampire - Shounan zoku - cannibal coast -


5.: Oz - Filmly


6.: Kattun *és nemtommi,és nem is akarom, de valszeg vmi mostani pvjük lehet :'D*
na de mégis XD - szeret youtube :'D - felismertem koki fejéről a videót XD szal The D-Motion


7.: D - Ouka saki some ni kari *w* ezért köszönet, mert imádom a számot, és a PVjét is XD külön megjegyzés a mellettem ülő 2 csajhoz, hogy mikor elkezdődött a videó, kb: " ez most férfi vagy nő?" "úristen deronda~" és hasonló mondatok hangoztak el irányukból, de én inkább nem szóltam semmit --; am a 2 egyed megrekedt valahol a Gackt - kattun - ankávé szintjén sztem, mert a többi bandát vagy nem ismerték fel, vagy nemtom. nemisérdekel :'D

*megj.: én egyszer ezt akarom karaokézni *w* XD na meg cosplayelni, na de utóbbi azért rajtam eléggé wtf hatást keltene o__O/ de kell Asagi ruhája OwO*

8.: Radwimps - おしゃかしゃま


9.: BuckTick - Dokudanjo Beauty *na erre is jött bár beszólás mellőlem, hogy deszar zene már meg hogynéáznekki... nocomment... nekem teteszik OwO *


10.: Hamasaki Ayumi - Mocrophones ez csak 1:45 hosszú, mert nem találom a PVjét máshogy gomen o__O/


11.: Ancafé - Aroma *na ez viszont tetszett a "szomszédoknak" :'D és már azt is tudom, hogy akkor ez a dizájnjuk van a magazinom borítóján XD


12.: 2ne1 - Follow me *és ez egy qrva nagy kakukktojás, mivel ez k-pop és nem j-pop XD*


ennyi volt D: csak D:
namindegy :'D belinkeltem és be is raktam mindet, legyen nektek mit nézni XD

na meg ami előző éjjel kimaradt nálam a blogból: Shizu, Eve, Ayumi: kurvajóvolt a cp, mint mindig *w* csak sajnálom *max csak én XD* hogy nem csináltunk közös fotót ;o; na majd legközelebb más cpvel :'D
és most engedelmetekkel, és engedély nélkül *mivel egyikőtöket sem látom fent msnen ^^" DA-n meg nemtok kommentelni ^^"* beraknék 3 képet, mertcsakmert *w* remélem nembaj *w*

Mana és Toshiya
szintén Mana és Toshiya :'D
és egy Hakuei és Toshiya

nagyonjók OwO

na meg akkormár leírom a mai nap szerzeményeit:
- káváj onigiris fülbevaló OwO
- és kitűzők XD annak ellenére, hogy megfogadtam, hogy én most nemveszek, mert neméskész, de hát na o.o szal van egy I ♥ jRock feliratos *mertmértne hamár XD* egy Girugämesh *w* éééééés egy Uruha és Reita apámról is egy :'D de sztem legközelebb megyek, és Chibi apámról is megveszem azt a másikat, amit kinéztem, de nem akartam költeni többet XD mertmértne :'D és akkor már egy Aoit is kéne szerezni, legyen teljes a csapat :'D mert Kai-chan már van egy... meg egy másik is... meg régi bandakép :'D meg mert kicsiben van 2 sorozatnyi Gazette XD *fengörl igen és nemtagadom :'D*

na ennyit mára, megyek át fészbukolni egy kicsit, aztán alvás, mert fáj mindenem, és hajnalban kelni kell, mert suli o.o ;o; *tiltakozik* *nemakar*

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyahahaaaaaa~ :*:・( ̄∀ ̄)・:*:
music:-
u.i.: お誕生日 おめでとう MASASHI。X3 el is felejtettem ^^"

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Majd csinálunk képt mikor D-t cosplayelünk ebből a PV-ből xD

Fru-chan írta...

OwO gyóóóóóóóóóóó OwO

lena írta...

asagi ronda Oo jólvan, ezeknek sincs szemük... xp

Fru-chan írta...

jó, én csak hallgattam a megjegyzéseiket, de kb az állam leszakadt, mikor ilyeneket mondtak XD erőst gondolkoztam, hogy beszóljak-e nekik vmit, de túl hangos volt a zene, én meg nem akartam orditozni :'D