2010. április 11., vasárnap

~ Bakuretsu Naitomea 1 ~

爆裂 ナイトメア

hát ez kész XD
na szal röviden, Naitoéknak van most új műsoruk NicoNico-n, annak a címe 爆裂 ナイトメア (Bakuretsu Naitomea)

a mostani adásban még gondolom nem tervezett program volt, mert kb csak maileket olvastak fel, vagyis olvasott fel Hitsu.
lényeg az volt, hogy volt egy tiltott szó (ezesetben a 'boku' és az 'ore' de mondjuk a 'jibun're is kapott büntit XD) szal ha ezt a tiltott szót kimondják, akkor jött a büntetés :'D az egyik staffos (jelenleg Tsuka-chan ?) bele kellett hogy fújjon a fülébe XD

omg hogy mekkorákat bakizott be Tsugim XD az első 10 percben legalább 4-5 alkalommal XD egyelekmeg te kis béna ♥
a 'jibun'nél meg kiakadt, hogy dehátaznemisvoltbenne XD mmint hogy tiltott s lenne :'D aztán kb 10 mp múlva véletlen kimondta, hogy 'ore' XD
aztán miközben nyitogattak borítékokat (hogy ki milyen színű ranger XD) Hitsu véletlen elszólta magát és ott nézett és sunnyogott, mert a többiek nem vették észre XD aztán Satty is bakizott rögtön utána XD egy perc múlva Hitsugi meg duplán bakizott XD így jár, aki MC-zik XD

aztán jött az エンジェル ボックス (Angel box XD) aminek gondolom a látottak alapján az volt a lényege, hogy abból kihúzott vki egy papírt, amire rá volt írva, hogy mit kell 'eljátszania'
Satty kihúzta a ペンギン (pingvin XD) szót, de az röhejes volt, ahogy előadta XD
aztán Yominak (nem nagyon értettem az instrukciót, hogyan ^^") ki kellett mondania, hogy 'aishiteru' XD azt a fejet :'D

aztán Tsugi kihúzta a チワワ -t (chihuahua - nekem csivava XD) ezt így képpel illusztrálnám XD
kár, hogy hangot nem lehet, mert az kész volt XD Yomi igy tapsol hogy "Cocoa~ gyere ide~" *Cocoa Hitsugi kutyája és chiwawa. és Satty mondta, mikor Hitsu megkérdezte, hogy a chiwawát hogy, hogy úgy, mint Cocoa XD* aztán meg hogy jókutya XD és így megsimizte Tsugi fejét XD *én meg besírtam a röhögéstől XD*
előtte még Yomi is bakizott egyet XD észre se vette XD

aztán megint Satty húzott, és ビート たけしさん-t (Kitano Takeshi) utánozva kellett kimondani, hogy 'aishiteru' *az volt felírva a papírra, hogy: ビートたけしさんのモノマネをしながら愛 の告白。 - vagyis az ő mimikáját "utánozva" kell szerelmet vallania.* *én meg szeretek kanjikat keresgélni, és most eltartott vagy 5 percig, mire a szótár is azt adta ki, amit én kerestem XD és mostmár tudom, hogy a kokuhaku miket jelenthet XD*

aztán jött Yomi, kezdte egy belebakizással XD mire mondta Tsuka-channak, hogy finoman XD mire a fújás után kapott egy cuppantós hangot is XD jha a papírra meg egy nyelvtörő volt arva, amit 3x kellett elmondania XD *sztem aki hallgatott már Hyper naitomea-t, az tudja, hogy Yomi nem épp a nyelvtörők nagymestere XD* a következőt kellett neki: ナイトメア ナイジェリア アルメリア (naitomea naijeria arumeria - nightmare, nigeria és az arumeria nemtommi o__O;) de 2x is úgy lehetett érteni, hogy ナイジュリア (naijuria) XD de kivételesen jól elmondta :'D
aztán Tsugim is nyelvtörőzött :'D
お綾や親にお謝り (o oya ya oya ni ooyamari - amit nem igazán tudom, hogy mi gomen^^")
erre belehibázott XD mondjuk ezt még rendesen felolvasni se tudtam én se elsőre XD na de erre kapott fülbefújást XD aztán meg sztem senki nem vette észre, ő is csak a mondat végén, hogy kimondta hogy ore XD (ore wa tabun... gratulálok és nem vették észre XD) vissza is kérdezett, hogy "だいじょうぶ だね~" XD nemigaz, hogy nem vették észre XD

na aztán jöttek megint a mail felolvasások, Yominak meg el kellett mutogatnia :'D vmi olyasmit, hogy "figyu, szeretlek/belédestem" vagy ööö nemtom XD aztán Sattynak is el kellett mutogatnia XD képekkel tessék :'D


aztán Hitsum kimondta, hogy 'jibun', neki bünti járt, utána meg Satty is kimondta, nemigaz, hogy neki meg nem és észre se vették XDDD azt a fejet Sattytól, hogy sunnyogja XD

aztán később nemtommit mesézett Tsugi, vmi sulis dologról a barátaival, mikor bakizott XD 'jibun, hitoride, tomodachino . . . aah yappari ~ ' eskü ilyenkor már csak későn esik le Tsuka-channak is, hogy menjen XD

aztán volt még 1-2 random bebakizás, Yomitól is Sattytól is XD Hitsu meg már félve, mikor mondta, hogy vége a műsornak, de még ugye mailcímet meg mittén felolvasnak, meg kövi műsor stb... hogy akkor még mindig megy ez a 罰ゲーム (batsugeemu XD)
meg hogy na ki hányszor hibázott :'D erre Satty: おれ 三回 (én 3x) XD aztán hatásszünet, Hitsugi mondja tovább, mikor jön a hang, hogy vki hibázott XD Tsugi meg néz, hogy 'KI?' XD hogy megkönnyebbült, hogy nem ő XD de a végére csak sikerült még egyszer bebakiznia szegénynek XD
aztán a végén leadták a Gianizm 4 pvjét, és közben a videó jobb alsó sarkában még mutatták a stúdiót, hátbasszus azok a fejek, amiket bevágtak XD nem akartam a többi gifet berakni, de megteszem minnyá XD *na feljebb vannak képekkel némelyik XD*

és akkor a végére 1-2 randomba vágott fej XD
Yomi belefúj Satty fülébe, aki akkorát zakózik a túloldalra XD szegény :'D
ezt a fejet meg muszáj XD
háttérbe betoppant Tsuka-chan is XD

*köszönet a képekért dogmahruna-nak*

am meg itt a műsor 1. része

itt pedig a linkje, ha külön ablakban óhajtja valaki :'D és akkor ott lesz a többi darabja is ^^

na most ennyi, jelentem alássan, 6.43 van, és most végeztem a műsorral XD szal megyek aludni :'D mert még japán házit is meg kell írnom ma ^^"

baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: 爆裂 ナイトメア XD
music: -

0 megjegyzés: