2010. április 16., péntek

~ nyiiiiiiiiiiiiiiiiih *o* ~

nyihihiiiiii~ jön ősszel Despa ideee *o* *bezsongott*
oké, erre tuti megyek, nem úgy, mint mikor mondtam, hogy LM.Cre is megyek XD mert arra sajna nem mentem, de már bánom ;o;
dedeeeeeeee~ Versailles után Despa~ annyira húúúúúúú *w*

sztem ez a hír vetett naggyából véget az egész heti depressziós hangulatomnak, bár még mindig lehetne jobb, de már javuló tendenciát mutat a hangulatom XD
*jelenleg visitva vinnyogok XD*

EZ abszolúte... ezez... EZ XD



Tora, mint egy tora XD *besírt a képeken*
ezekkel fel lett dobva a tegnapi és mai napom XD
na meg SID bloggal is, bár arról nem írok mostanában, de nincs is kedvem, elég nekem elolvasni, nem még fordítani is XD akit érdekel, neten úgyis megtalálja :'D *köcög deszü*

na de asszem most garázdálkodok még egy rövidet facebookon, aztán elmegyek szunyálni, mert teljesen le vagyok merülve x__X nem tudom, mi van velem, lehet a rossz hangulatom maradványa, hogy napok óta csak aludnék és aludnék, és ha alszok, akkor megint csak aludnék XD

na baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: 眠い =.=
music:-

3 megjegyzés:

Jiyool írta...

Pinnnnnnnn*vetődikrá*úgy szeretem olvasni a blogodX3ienkor midnig kicsit megnyugszom,h nem csak én vagyok über fanatikus.Despara mi is megyünk*w*

kunni írta...

Ez egy kicsit a földhöz vágott...*még mindig vergődik a földön és a nevetéstől már sír*
Nyáhh én is szeretem olvasni blogod.....ha van időm akkor jövök és uhh Versaillesre szeretnék menni,de ha ott nem futunk össze akkor Despa..:)*ölel*

Fru-chan írta...

nyuuuh~ örülök, hogy vannak még olyanok, akik elviselik a sok hülyeségem és még örülnek is neki XD

am meg jha, találkozuuuunk *w* egyszercsak biztosan~

nyah hiányoztok miiiiiiiiind~