2010. április 24., szombat

~ Sakuracon 2010 első nap :'D ~

konbanwaaaaaaa~

na, jelentem alássan, ez egy jó nap volt :'D
ahhoz képest, hogy nem terveztem vásárolni semmit, ahhoz képest gazdagabb lettem 4 mangával, egy kis onegai-neko mobildísszel *w* meg egy kék, hentai fejű kékséggel XD amire nejem aszonta, hogy olyan feje van, mint Kamijonak a chibirajzain és tényleg XD
majd csinálok képeket vmikor :'D

jha és megvettem a Versailles koncertjegyemet *w* annyiraszééééép OwO

na meg ugye szórólapoztunk is :'D és maradt egy csomó még, legalábbis nálam van egy kisebb maréknyi, meg mielőtt eljöttem, még láttam jópárat SOJ pultnál XDnamindegy, holnap is nap lesz, majdelviszik :'D

am meg holnap jön ki valaki ismerős conra? o.o tudom, hogy úgy se olvassa már ma senki ezt, és úgy se kapok választ, de na XD hátha, egy próbát megér :'D szal valaki ismerős holnap conon? nem akarok egyedül kintlenni, az úgy nennyó o.o reggel még felnézek, hátha valaki azért írt olyan reggel 7.40ig XD

0 megjegyzés: