2010. április 8., csütörtök

~ よかったね~。 meg egy kis ikszdé videó XD ~

よかったね~。

ah, végre ma túlestem a filológia előadáson, és sztem annyira nem is égtem be XD
mivel kritikát nem kaptam, hogy milyen volt, így gondolom akkor nem volt se rossz, se jó :'D
namindegy, a lényeg, hogy vége OwO

na meg Mao :'D megint tud öltözködni XD az a szoknya :'D ♥
meg ez is :'D ♥
a többit inkább nem rakom be XD

na de akkor videók XD
hát én mekkorát röhögtem itt rajtuk az előbb XD
Jinnai Tomonori haláli egy fazon, de komolyan XD
Tetris game XD


Zombie game XD


Studying english XD


Brain-training game XD ez kész XD


na meg még van egy rakat másik videója, msot csak ezeket néztem meg, de sztem inkább nem folytatom, mert rengeteg van, és fájni fog a pocim a sok röhögéstől XD

na meg még a héten nem bírtam magammal, és megnéztem feliratosan a legutóbbi Alice nine channelt XD oh anyém szegény Tora jól átcseszték XD de annyira aranyos volt *w* majdnem már sírt eskü X3 de anyuja tök kedves lehet X3 ♥

egyelőre ennyit rólam XD

baii~


だっふんちゅ(・ε・)

mood: MCもっこりさん ♥
music: -

0 megjegyzés: