2010. április 3., szombat

~ やった。~

やった。やちゃった。

végre befejeztem a gésás előadást XD legalábbis a jegyzet és a dia is készen van, elküldtem Vámosznak :'D kiváncsi vagyok, lesz-e vmi kifogása vagy vmi ^^
és köszi Shizunak a segítségért ^^

mit ne mondjak, élvezetes volt egész éjjel azt csinálni, aztán hajnalban aludni menni, és arra ébredni 4 óra alvás után, hogy kerianyumék itt vannak XD szal félkómásan lebaktattam a lépcsőn, durcás-morcos fejjel, még jó, hogy kerianyumék már menni készültek XD de hoztak sütit *w* fini csokis XD jó tömény XD ettem belőle 2 kis szeletet, aztán vissza fel aludni. annak ellenére, hogy úgy terveztem olyan 11ig alszok és utána befejezem még a gésás izét, ahhoz képest olyan 3kor keltem XD
aztán persze, mert miért ne, még én vagy a geci bunkó, amiért nem segítettem semmiben itthon. oké, köszönöm, hogy szarul is vagyok és aludni akartam kicsit --; szeressem ilyenkor a megértő családomat --;

na de volt jó is a mai napban :'D azon kívül, hogy kész az előadás XD
anya hozott epreeet *w* meg azt a dvd-t amit nem tudtunk tegnapelőtt megvenni.
jha télleg. tegnapelőtt húgommal bementünk anyuhoz Auchanba vásárolni, és vettem megint egy rakat dvd-t XD
Johnny Depp - A halál ára, és az Egy kosaras naplója volt 200 forintért, hát csak nem hagytam ott *-*
meg asszem 650ért ez a Népszabadsághoz járó (?) Ezerarcú világ dvdk, amiből megvettem Dél-Kínát és Japánt *w* meg volt egy csomó japán meg koreai horror és egyéb film ;o; amiket nem vettünk meg XD csak az egyiket akartam, A végzetes merénylet (2009: Lost memories) aminek nem volt ára baccameg XD szal ez utóbbit anya ma megvette, mert rakatott rá árat XD

szal asszem msot lelépek vmit nézni XD lehet a végén Naito koncert lesz, mert még mindig nem néztem meg a Parade tour finalt ^^" se SenKa Zekkoumon dvdt XD utóbbit abból kifolyólag nem, mert túlságosan is szétröhögtem a nemlétező agyam az első 10-15 percén XD

nya baii~

だっふんちゅ(・ε・)

mood: nyapp X3 sütiiii~ X3
music:-

u.i.: majdnem elfelejtettem XD
Mao és Yuya XD *Fru besírt a képtől* XD

0 megjegyzés: