2009. november 21., szombat

~ Suzuki-san, isshoni ikimashou X3 ~

Konbanwa~

ez a hét eddig valami fantasztikusan telt mondhatni XD voltak szörnyű napok, meg jónéhány kellemes pillanat XD

~ szerdai japán óra XD feladat: kaptunk egy lapot, és meghívásos párbeszédet kellett átirni meg magunktól is egyet... utóbbihoz volt egy kép illusztrációnak, szal mi ahhoz irtuk XD szal egy lány meg egy fiú volt a képen... a lánynak olyan rövid volt a haja, mint nekem, szal Doa rábökött, hogy az én vagyok! XD a fiúból meg végül egy Reita lett XD ennek külön sztorija van, hogy miért XD
úgy kezdődött, hogy előtte nap csináltam facebookon egy "mi a japán neved" tesztet, amin kijött, hogy Reika, amit én simán Reitának olvastam XD na meg ott volt az az interjú XD
Neo genesis 33.: Reita a kádból kiszállva hajszárítóval szárírja meg magát, mert az milyen kellemes és még meg is száradsz és feljön rád a ruha XD
na én ettől kezdve megláttam akárhol azt az embert (akár fórumon, akár gépen vagy képen) elkezdtem röhögni, vagy csak magamban mosolyogtam, hogy EZ HÜLYEEEEE XD kész ez a kijelentése ütött XD
na meg ezekután japánórán a feladatoknál votl Suzuki-san XD kész innentől Reita-nap volt :'D
aztán még sikerült is aznap éjjel vele álmodnom XD (ezt inkább ide nem irom le, msnen már elvisnyogtam pár embernek, akik nem ütöttek le egyből XD)

na kb ez volt a hét legfontosabb eseménye XD

na meg Eszterrel alkottunk egy nagyon slágergyanús szöveget *bíten* persze kínain XD és kínaiul :'D nem valami bonyolult, mert kb 2 szó van benne XD namindegy. 8D

hm... ma úgy volt, hogy Doához átmegyek és megírjuk az egyiptomi leckét, amiből nem lett semmi, mert végül nem mentem át... de helyette úgyis be kellett vinnem anyámnak a pénzt, mert megint itthonhagyta XD a héten már másodszor :'D éééééés~ találtam végre magamra kabátot *w* nem vettük meg csak elrakattuk, mert nem akartuk, hogy nagyanyám kiakadjon a magánakciónkra, szal holnap bemegyünk, ő is emgnézi és megvesszük *w* occsó és jóóóóó és meleeeeg *w* végre lesz normális kabátom XD

na meg uuuh~ vettünk PANDÁS PENDRIVE-t *w* PANDAAAAAAAAAA *o* annyira cuki és uh *w* *felpörgött*

uh~ meg SID blog XD
Mao *w* *szejet még mindig és megint XD*


ezekután meg *w*

Mao blogbejegyzés a képhez XD

I saw the final product, it's full of content and suーper nice.

It's the sheet-by-sheet type that can be used as posters as well, so stick them in your room and french kiss them every morning (laughs).


ééééés új naito ohp képek *w* Tsuginak megint bennevannak azok a retkek a hajában XD Sattynak meg zöööööööööld *w* nyiiiiiiiiiiiih X3

na meg Nightmare in Nightwear 4 :'D


na most én asszem visszamegyek Flashforwardot nézni :'D uuuuh tökjóóóóóóóóóóó *o*

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Mao iz so bootyful 8'D
music: nincs XD

0 megjegyzés: