2009. november 13., péntek

~ helyzetjelentés no.3 ~

Konbanwa~

na megint jóideje nem adtam életjelet magamról, szal most megint írok pár sort, hogy boldogítsam a népet ^___^

Hangulatilag eléggé véltozákony vagyok mostanában, van, hogy rámjön a sírhatnék, néha meg már a röhögéstől sírok :'D főleg mikor SID blogját nézegetem XD (nem kell félni, most inkább hagyom a blogos blogot XD)

de azért berakok pár gyönyörűséget a blogokból *w*
Mao *w*





Colour Cone Man XD

Yuya the Colour Cone Man :'D

Aki *w*


*ezeket lehet már beraktam csak memoriám már nem a régi és nem emlékszem :'D (lusta visszanézni)*


szegény Shinji meg mindig kimarad~ na de akkor most ő is~


am most megy a mákorcsolya grand prix, és nemigaz, hogy egyik sport tévécsatorna sem hajlandó leadni @___@ abban reménykedem, hogy legalább a döntőt leadják 3 hét múlva... asszem akkor lesz. namindegy...
jelenlegi állásokat meg lehet nézni az ISU oldalán~ ezekután nocomment, még nem néztem meg egyik videót sem, csak kb Daisuke Takahashi sp-jét addig, amíg elesett @____@ na ott én kinyomtam, hogy én ezt nem birom idegekkel XD szal, akit érdekel, az megnézheti az eredményt~

na meg volt pár (? XD sok XD) "vicces" és idiota megnyilvánuulás Doánál :'D
~ egyik ismerőséről mutatott animeconos képet, én meg mondtam, hogy szerintem én láttam a csajt kint o__O; erre poénból megszólalt: "mekkora lenne már, ha te meg ott sétálnál a háttérben" XD erre kinagyitjuk a képet és nem ott sétálok a háttérben? XD ezen röhögtünk vagy fél órát XD
~ aztán meg nézegettünk GazettE fanartokat deviantarton :'D eskü én imádom azt, aki megcsinálta ezt a képet XD

Daewen_Hithuial imádlak XD *sirvaröhög*
a képhez hozzáfűznivaló (angolul) :
- Have you ever seen the members doing something really weird? For example at the hotel while you're on tour or something.

Kai: The strangest one would be Ruki. With the other members, even if our rooms are separate we'll still run into each other in the hallways, but I honestly never see Ruki.

Aoi: I saw him once!! He was in a knitted hat and wearing a face mask, also wearing the hotel bathrobe and slippers. I was like, "This never happens!"

Ruki: No, I just wanted to go buy some juice. And I didn't want to be seen by anyone....
ez volt a hét fénypontja eskü XD am ez egy interjúrészlet asszem a neo genesis 33. számából :'D am az valami kegyetlen egy interjú XD én kb 1. kérdés után sirvaröhögtem XD

na így a végére még: ma lett megint frufrum :'D kilátok alóla XD

oké, nem a legjobb kép XD ez van~ nem vagyok fotogén XD

na mára ennyit XD

Daffunda (・ε・)

mood: honya-honya~ Akichu *w*
music: nincs XD

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

semmi boa sorte? :C

Fru-chan írta...

nem nincs :'D de kárpótlásként a következőben van XD