2009. november 25., szerda

~ vééégre *-* ~

Konbanwa~

nyiiih megérkezeeeeetttt *w*

szal megérkezett a neo genesis-em X3 a tavalyi Hitsugis *w* samurai-samaaaaaaa *w* *visnyog*
na mentem érte olyan 4 körül, mikoris 10 perces keresés utén közölték velem, hogy a postás, aki szállította és csak egy átvételi papirt vagy mit hagyott, még nem érkezett vissza, szal olyan 6 után próbáljam meg újra... szal és jógyerek micsináltam? XD kiültem a sötétedő időben a postával szemben lévő parkba, és elkezdtem az egyik fanficet irni XD a Maosat :'D és nem... nem a yakuzásat folytatnám, nem is a Kou x Taka storyt, senem szerencsétlen Hitsugit végre XD hanem egy újat XD megvolt az ihlet, elkezdtem, hogy ne felejtsem el, jutottam másfél írott oldalig, és nemláttam semmit a sötétben XD szal majd asszem máskor folytatom.
na de hogy meg ne fázzak és még elteljen a maradék több, mint másfél óra, elindultam vissza a buszhoz, eljöttem az Auchanig, aztán onnan vissza csepelre, a plázában elmentem wcre, és gyalog vissza posta, sorbaálltam és 10 perc után wooooooooooo *w* alig találták meg de HITSUGIIIIIIIIII SAMURAI-SAMAAAAAAAAA *w* *visnyogva körberohanja vele a szobát*
persze minden jóban van valami rossz, most erre annyi pénzem elment, hogy nemtom reggel a bérletemet miből veszem meg, mert hiénycikk lesz még 1700 forint XD na de hogyha azt elveszem a másikból, amit pénteken kéne befizetnem japán, akkor meg szarban vagyok, mert itthon ugy tudják, hogy van elég pénz a kártyámon a japánra XD asszem megint jön a szépennézekanyámra, aki majd megszán pénzzel XD eskü nem is ettem napok óta csak itthon a reggeli kakaómat, meg amit beraktam dobozos kakaót meg esetleg szelet csokit XD ezen kívül kb amit vettem múlthéten zacskó mazsolát meg gumicukrot adagolom apránként XD namindegy... jha meg amit ma Doa vett nekem XD *w* *szejet Doa*

asszem ennyi, holnap kínai zh, nemtanultam XD igaz 1-6. leckéig lesz, amit már elvileg meg kellett tanulni, de mivel eddig sem tettem meg, most sem fogom :'D elegemvan XD jha meg Rina-kanjiházi sincs kész... de most valahogy ez tud a legkevésbé meghatni. mjd jövőhéten leadom a hiányzókat XD
na de élvezetes hétvége elé nézünk kéremszépen... meg kéne írnom az egyiptomos cuccost, aztán a retorikásat átírni, na meg persze különjapánt mintazállat, mert jövőhéten nyelvviozsga O___O ezért asszem a szombati (?) nyelviskolás paatit is inkább kihagyom köszönöm... inkább alszok és írok itthon XD szal élvezetes hétvége lesz :'D

de most asszem megyek, és megnézem a hardtack teacher & candy star következő részét (8.) aztán alvás :'D

boa sorte~

mood: Tsugiiiiiiiiiiiii *w* nyiiiiiiih~
music: nincs :'D

0 megjegyzés: