2009. november 1., vasárnap

~ 100. bejegyzés ~

Konbanwa~

na 100. bejegyzés :'D ezt is megértem XD

am aki a tegnapi miatt furán néz, már jobban vagyok ^^ kialudtam magam asszem XD így a mai napra a japán tanulás kilőtte magát o__O; annyit csináltam meg, hogy ami fel lett adva táblázatba 21 ige azt leragoztam o__O; namindegy.. majd ma korábban felkelek és megirom az egészet...

HAPPY HALLOWEEN~



itt meg egy videó :'D Mao's Room 2009.10.31-i adás XD hát én azt hittem, idehalok XD Mao annyira röhög XD hát nagyon kész XD mikor Yuya beállít azzal az útjelző süveggel a fején XD (nemtom mi annak a neve o__O; most útjelző süveg lesz XD) hát nem csodálkozom, hogy ennyire röhögött szerencsétlen Mao XD


és akkor már Yuya külön commentjét is XD ez az ember nagyonhülye :'D



na most 100. postnak jól jött ez a helloween~
mégegyszer Hepi Helovíííííín~ XD

mood: Hitsugi iz Evil~ but luw~ (^__^)v
music: 12012 - Aren't you dead yet?

0 megjegyzés: