2009. november 14., szombat

~ SID (sokadik bejegyzés velük XD) ~

Konbanwa~
vicces, hogy épp tegnap írtam róluk bejegyzést, erre mára egy csomó új van róluk *w* imádoooooom~ *fengirl mode: on~!*

ugye új single (one way) ezzel együtt rengeteg rádiós meg tvs műsorba kapnak meghívást (a rajongók és az ő legnagyobb örömükre :'D)
akkor menjünk sorba néhány mostanin *w*

2009.11.13 - Music Station

néztem az elején, hogy az az ember úgy hasonlít MatsuJunra... erre nézem, hogy az egy MatsuJun XD *vállveregeti magát*
am meg... Mao egyszer elrontotta a szöveget XD Aki meg nézett is, hogy mit énekel XD
másik meg, hogy aznap volt Mao anyujának a szülinapja ^^ egy másik M-suta adásban meg apujának volt :'D micsoda szép ajándék :'D (mondta is Mao, hogy "Nézitek?" X3)

2009.11.13. - Myuupara Tokku

Mao nem birja kimondani, hogy november 11 XD egyemmeg XD

2009.11.13. - Music Fighter


2009.11.13. - Fuji - Campus Night Fuji


ez a Campus Night Fuji ez pontosan nem tudom mi, Mao blogjából is csak annyit tudtam kivenni, hogy a Fuji TV-nek volt valami programja vagy nemtom, amin felléptek és ez élőben ment a csatornán is (Mao azt irta, hogy maradjunk mi is fent és nézzük őket~ mert ők sem alszanak XD okke, logikus :'D) de azok a hálóköpenyes lánykák XD *sirvaröhög*

és akkor kéééééép *w* Mao annyira awwww *w*

ebben a szerelésben volt a CNF fellépésen *w*

Yuya~ kicsit kimerült~


azért ennyi műsort egy nap o__O; és TÉNYLEG egy nap... nem felvételről... legalábbis nem mind, mert néztem az időpontokat és kis átfedés van :'D max a rádiózásokat veszik fel úgy, hogy nappal és akkor ezért mehetnek egész éjjel tvben... és én még vagyok olyan hiszékeny, hogy el is hiszem, hogy ennyire sűrű a programjuk :'D másnak nem kell elhinni, én elhiszem ^____^

most egyelőre ennyi~ megyek sztem facebokra széjjelnézni, aztán mviel átaludtam a napot (szó szerint!) nekiállok a leckének... van egy rakat házim japánból, japánból meg japánból... meg kínai meg retorika és áh @___@ namindegy...

Boa sorte~

Daffunda (・ε・)

mood: Maonyan~ =^-^=
music: SID - one way

0 megjegyzés: