2009. május 30., szombat

~ whehehe XD ~

Konba wa~

ugye már egy ideje rövid a hajam... de ma voltam annyira elvetemült, hogy képet is csináljak róla XD egy egész photoshot-m volt XD és átválogatva a képeket, néhányat (a "legjobbakat" XD) összeraktam egyképre. vagyis többször egy képre :'D

na először is, a hajam :'D


és akkor lássuk a mostani állapotát :'D

éljen a napszemüvegem :'D


white Grey and Red STRIPES XD


nekem személyes kedvencem :'D

Sekushi....nee~?


és ne felejtsem el a nemrég vett szoknyámat és a csíkos leggingsem se :'D


na asszem ennyi...

jha.. igen..

KATTOLJATOK OLDALT ÉS ETESSÉTEK KAMIJOT ÉS TSUGIT ^^

arigatou :'D

baii~

5 megjegyzés:

Roxxx írta...

Mümü, én etetem őket minden nap ^^ Amúgy tük jók ezek a képek Rólad, tetszőőő :)

Molly írta...

Nekem is tök tetszik az új hajad, szerintem kibaszott jól áll.
És énis etetlek xD :33

zuccherina dolce ♥ írta...

fúj az a kép a hajadról de perverz O_O

egyébiránt meg szekszi vagy (y)

Fru-chan írta...

Arigatou :'D <3
am meg nemértek a képekhez XD csak szórakoztam egy sort péjnttel meg photobucketen XD és rákattantam a csillagokra meg a lila-pink szinekre O__O

Jiyool írta...

nyawwwww szeressem a hajad pin.majdmajdmajd beleakarok túrniXD