2009. május 13., szerda

~ Miyavi koncert és egyebek ~

Hyz~

Mily meglepő, hogy most nem éjjel 2kor jön rám a blogolhatnék XD

szal gondoltam leírom, hogy MEGVANNAK A MIYAVI KONCERTRE A JEGYEK *-* az enyém és Seráé is itt van nálam *-* meg is mutatom X3


ugye milyen szép? *-* és igen XD egyik Diesel, másik PeCsa belépő XD látszik, hogy nem egyszerre vettem XD

am meg.. pénteken délután megyek fodrászhoz O_____O el sem hiszem, hogy képes vagyok rá XD de már megvan az időpont szal nem mondhatom vissza ^_^ meg amúgyis XD ha most nem vágatom le, akkor tuti, hogy itt rinyálnék még vagy fél évig :'D de hogy majd eladni mikor fogom tudni az még rejtély :'D mert előtte meg kéne érdeklődni, hogy pénteken meddig vannak nyitva. Aztán meg ha nicnsenek addig nyitva, ameddigre beérnék, akkor legközelebb max vasárnap conról tudnék elcsászkálni XD vagy hétfőn francia érettségi után :'D fantasztikusan bonyolult XD

jha télleg, amúgy Con jegyemet is megmutatom hamár *-*



megmeg *-* megjelent a Naitomea új lemeze *-* én meg le is töltöttem XD ésés JÓÓÓÓÓÓ *-*

ez az SS kalapos gyerek tuti Ruka műve~ majd őt tessék megszólni érte, ne engem XD

na asszem most ennyi, megyek megírni holnapra még a francia leveleket ~.~ mert igen. holnap is meg pénteken is be kell menni franciára gyakorolni, mert hétfőn érettségi O_O

na bai~

1 megjegyzés:

Yokan írta...

áhhh!én is akarok olyan Miyavisaaat! remélem még van jegy.ez gyönyörü:)