2009. május 2., szombat

~ Ballagás és szerenád no.2 ~

Na hyz~ XD
azt hittem ár elküldtem ezt a bejegyzést, de most vettem észre h csak elmentettem o___O húdeálmoslehettem, amikor írtam XD

1. nap - Hétfő

  • nemtom mikorra mentünk töritanárnőnkhöz Pesterzsébetre. Persze az éneklésnél sikerült azt megcsinálnunk, hogy pár ablakkal arrébb kezdtük az egészet, mire észrevettük, hogy nem jó helyen vagyunk XD de aztán bementünk, és szép kis ház *-* tetszett a színe, olyan vöröses volt az előtér, a szobába meg a falon ien nyomdázós minta volt *-* (arra már nememléxem mi XD) ettünk piritóshoz fini szendvicskrémeket, amiket tanárnő csinált *-* volt füstöltsajtos, paradicsomos meg olivabogyós. én a sajtosra szavazok, mint legjobb, mert az olivabogyót nemszeressem XD
  • aztán HÉVeztünk Balázzsal vissza Szigetszentmiklósra a volt matektanárhoz, Székely tanárúrhoz :'D ott is énekeltünk, a kutyák vonyítottak XD annyira édesek voltak *-* 3 kutya, a nevükre már nememléxem XD de az egyik Barnabás volt asszem *-* Székely kapott tőlünk egy doboz Unicumot :'D (mert abban tartja a krétákat XD meg még egyéb dolgokat a suliban :'D) Beszélgettünk a szomszédjáról (vmi nagy kastélyféléjük volt ien eeeeeeekkora dombon o___O; és ien barbieház feelingje volt a szine miatt XD blöe o__O;) meg ittunk, ettünk rágcsákat (kekszet meg ropit XD) meg Kati benyomta a borosüveg dugóját, mert nem hitte el, hogy a tanárúrnak van dugókiszedője XD amit aztán sikeresen átkonvertált egyik oszttársunk dugóhúzóvá XD aztán olyan 10-negyed11 körül eljöttünk haza, Kingáékkal kocsival XD *mert bekuncsorogtam magam, mivel busz az nuku olyankor, vagyis halomról lehet, de miklósról nem értem volna oda XD*
2. nap - Kedd
  • délután olyan 4-5 körül (nememléxem az időpontokra de sztem nemlényeg XD) mentünk a suliba a közös szerenádra olyan tanárokhoz, akik "nem fértek bele az időbeosztásunkba" XD vagyishogyakikhez nem tudtunk elmenni személyesen, hanem a suliban "fogadtak" minket. ott volt az alaposok töritanárnője, a kémiatanárnő,a tesitanár és a rajztanár. ettünk, ittunk üditőt, meg bort XD aztán mentünk a HÉVhez, hogy Dunaharasztin lakó angotanárnőnket megszerenádozzuk XD (nincs is ilyen szó o__O; vagyis mostmár van XD) nagyon szép házban lakik *-* ien jó régi, olyan kicsit múltbéli feelingje volt, mi meg kint voltunk a teraszon XD *hülyemondtad tudomXD* Persze ott volt egy darabig a tanárnő lánya is, aki a mi töritanárnőnk :D jha és van egy kutyusa is, tökédes *-* Hédi a neve és állandóan az asztalhoz akart volna felmászni, mi meg alig tudtuk "leszedni" onnan, hogy ne másszon bele a kajába :'D Aztán hogy jól induljon az este, egy kis Martinivel kezdtük, utána én inkább csak almaléztem, de azis betett XD a végén meg Petinek az volt a legjobb szórakozása, hogy a papirpoharakra rácsapott XD de vicces, hogy azon röhögünk, hogy a pohárnak milyen lett a formája XD
  • aztán olyan 9-10 fele mentünk a mostani magyatanárnőnket is meglátogatni, akinél ott volt az egyik angoltanárnő (aki asszem csak az alaposokat tanította) beszélgettünk, ettünk, ittunk, tanárnőnek meg nagyon aranyos gyerekei vannak X3 a nagyobbik körbekínált minket rágcsákkal meg sütivel meg üditővel, a kisebbik meg kicsit félénk volt, és bújt az anyujához X3 aztán kb 1 óra ottlét után hazajöttünk (igen, megint Kingáékkal és kocsival XD)
3. nap - Szerda
  • 3. nap... egyben (majdnem) utolsó napja a szerenádsorozatunknak olyan 8 körül mentünk a föcitanárhoz (Föci Lacihoz XD) nem maradtunk sokáig, mert még hátra volt az igazgató meg ofő is, de tanárnúr nagyon fini palacsintát tud csinálni *o* fini túrós volt *-* meg behozta a kutyusát is, az egyiket, aki inkább úgy döntött h a székek alatt biztonságosabb X3
  • aztán olyan fél 10-10 körül értünk oda Gelencsér igazgatóékhoz, aki forró, fahéjas-citromkarikás forraltborral várt minket *o* meg volt fini meggyes piskóta *o* meg májas és sajtos szendvicskrém *o* nagyonfiniiiiiiiii *-* de itt se maradtunk sokáig, mert 11re ofőhöz voltunk hivatalosak XD
  • Ofőnél~ mire odaértünk :'D mivel igazgatóék és ofő között nagy lett volna éjjel a távolság, meg amúgyis, egyik oszttársunk, aki negyedúton lakott közöttük, elvitt mindenkit kocsival, igy nem kellett annyit gyalogolni a sötétben :'D aztán ofőnél~ a férje bográcsozott fini pörköltöt *o* amiből persze nem jutott a végén mindenkinek, de voltak olyan lovagias fiúk, akik odaadták az övéket XD *köszi Ákos :'D* ugye ofőnél is volt némi alkohol, én nemtommi, mert nekem nemjutott, mire akartam volna XD bár az üres üvegeket elnézve volt sör :'D (amit utálok) meg Jägermaister asszem XD meg gondolom bor meg hasonlók :'D *ennyit a memóriámról és h mennyit lehetett kivenni a sötétben XD* aztán olyan éjfél körül vagy nemtom, jókésőn mindenki körbeülte az udvaron rakott tábortüzet :'D és... ugye azt emlitsük meg, hogy még 9.ben ofő iratott velünk ilyen "cetliket" hogy mileszek 20 év múlva, jó és rossz tulajdonságom... na és ezeket olvastuk fel :'D és ki kellett találni, hogy vajon ki írta X D naná h nem is emlékeztem a sajátjaimra o__O; hábazz XD akkor még nemvoltam japánfan XD akkormég rocksztár akartam vón lenni vagy kaszkadőr...vagy asztronauta XD meg nemtom :'D a jó/rossz tulajonságoknál 80%ban sztem midnenki a lustát írta XD ezekután már nemtom hánykor, de lassan hajnali 2 körül XD bementünk a házba inkább, azt valakik régi emlékeket idézgettek fel, és kiderült h régebb óta ismerhetik egymást, mint hitték volna :) meg ofőéknek van gy szobájuk, ahol eeeeeeeeeeeeekkora házimoziberendezés van *o* fene hogy itt nincs X D pedig akkor tuti h egész nap előtte ülnék koncikat nézve *o* na de visszatérve az előszobára, még leálltunk énekelgetni csigabiga átdolgozást XD nagyonkész volt XD jha azt kihagytam majdnem, hogy kedvenc biosztanárnőnk is ottvolt :'D ő gitározott csigabiga alatt :'D asszem nemsokkal ezután jött a búcsú és mindenki hazafele, mert másnap jött a "várva várt" ballagás.

én asszem ennyit a 3 napos szerenádsorozatról... :'D


am hamár ittvok és eddig nemírtam meg XD most ideírom még a most csütörtökit is :)
szal az érettségiket letudva (legalábbis a magyar-matek-töri-angol kombót) elmentünk franciatanárnőnkhöz is szerenádozni ^^ persze tökölön lakik a lakótelepen, mi meg persze hogy nem tudtunk, hogy melyik házban XD Bigyó úgy emlékezett, hogy zöld. persze az első zöld előtt elkezdtünk franciául énekelni, mire a fél lakópark az ablakból lesett minket hogy "jéé ezek franciául énekelnek :O " aztán kiderült, hogy a telefonfülke volt zöld és az amelletti házban lakik a tanárnő XD szal átmentünk oda énekelni, de 1 szám után inkább felmentünk, mert eeeeeeeeennyitömegszunyog volt ~.~ 0,0 szal felmentünk, és elénekeltük a másik 2 dalt is :'D persze franciák voltak XD tanárnőnek tetszett, mégha el is rontottuk, mivel nem nagyon tudtuk rendesen a dalszöveget XD (se a C facile-nek, se az On s'attache-nak :'D) aztán tanárnő megkínált minket először egy Cassis (nem the Gazette szám XD) és francia pezsgő keverékéből készült itallal, a Kir Royallal *-* aztán jött az étel: Mousse au chocolat *o* igaz előtte ettünk ilyen rizses-hagymás-nemtommien fini salátát ien baconös sütivel meg a másiknak nemtom a nevé, az is ien baconös és olivabogyós (amit az enyémből eszter megkapott mert nemszeretem XD) meg volt még gyümisali ien kék lötyivel leöntve XD de eeeeeeeeeeeeekkora mutánsszőlőszemekkel volt teli *o* na aztán mivel már majd 10 óra volt, jobbank láttuk elindulni, igaz a 11 fős kis különitményünkből páran inkább buliznimentek, a többiek meg haza. én is haza XD és ott ültem 40 percet az uccsó buszra Szigethalmon ~.~ de olyan fél 12 körül haza is értem :'D

Kir Royal


Mousse au chocolat


na mostmár télleg ennyi, mert így is aki végigolvassa XD az hagyjon egy "elolvastam" kommentet legalább :'D

baii~

u.i.: am május 9-e van és hajnali 3.11 XD szal a legfentibb dátum az az, h mikor kezdtem el leírni ezt a bejegyzést és mennyi időbe került, mire rájöttem, hogy csak piszkozatot mentett el nem elküldte XD*

2 megjegyzés:

uma bakana~ írta...

Fru, én hősiesen elolvastam :DxD

Névtelen írta...

elolvastam pin*körbeugrálja*szeresselek