2009. május 1., péntek

~ Ballagás és szerenád no.1 ~

Konban wa~

néhány napi kihagyás után nem tudom, hol hagytam abba, de most is csak néhány random dolgot írok csak le, aztán ha majd lesz lelkierőm, a maradékot is hozom. (vagyis a szerenádokról majd)

szal Ballagás... azért akármennyire is gondoltam, hogy nem fogtok, de IGENIS FOGTOK HIJÁNYOZNI~ így, hogy kikerültünk a (nagybetűs) ÉLETBE, remélem mindenkinek sikerül megállnia a helyét, elérni céljait, stbstb... velem nemtom még mi lesz XD majd csak lesz valahogy...

szal ballagás... nem sirtam XD sikerült visszatartani a könnyeimet, bár szinte minden 2. teremnél majdnem elbőgtem volna magam, de nem XD mert erős desu~ X3 *kalimpál* kaptam egy kazalnyi virágot, a ruhám tiszta virágpor lett XD szal még hétfő előtt ki kéne vhogy mosni XD
aztán itthon: soooooook vendég XD és csak a család o.o alig fértünk el :'D így is volt, aki a teraszon maradt inkább... bár a szúnyogok nem voltak kellemesek, de na XD volt sok kaja, egy rakás süti *-* (most is azt eszem XD)

képekkel nemtom mikor szolgálhatok, mert keresztanyum csinált és aszonta h majd küldi őket ^^ de még nemküldte :'D

na akkor kövi postban szerenádokról :'D

bai~

0 megjegyzés: