2009. május 19., kedd

~ SakuraCon 2009 második nap ~

na Hyz~
akkor most jön a 2. adag SakuraCon, bár ez kevésbé volt érdekes, mint az első nap, mert se nejem, se Sera nem voltak ToT így sajna nincs közös kép ToT *elvonul bőgni*

Na szal 2. nap kint voltak Eszterék is, szal velük is mászkáltam vagy 1 órát :'D és vett magának egy DN bögrét XD amit elcserélt blícsesre :'D nemértem miért XD

és én meg vettem még egy rakat mangát *-*
- Kizuna 3. kötet (németül XD)
- Démonnapló 4
- Grimm-Mesék manga 2 (hamár az első megvan, am ezt tökvéletlen láttam meg, nem is tudtam hogy van 2. *-*)
- Gravitation - Voice of temptation novella (angolul) *-*
meg ugye a szombaton vett Kizuna 2 *-* mást nem is vettem.

meg akartam volna venni Nightmare cd-t de már elvitték zt az 1 darabot ToT szal Case: nyári conra többet hozzál és többfajtát :'D vagy az újat, vagy régit :'D tökmind1, meg fogom venni XD

aztán 3-negye 4 körül zúzás volt befele a nagytarembe PV-vetítésre. persze előtte még vagy 3 cp performancet végig kellett nézni, mert túl sokan voltak, emiatt 15 perccel RÖVIDEBB VOLT A PV-VETÍTÉS ToT kapjákbe, hogy ménemtudnak hamarabb végezni ~.~ persze ott fogtuk Sakuékkal a fejünket, hogy WTF?! o_O; volt pár gyér poén ellőve, meg volt pár igazán jó is :'D meg "ha jó a kedved tapsolj nagyokat~" nótát is elnyomta valamelyik csoport Miyavi átdolgozásban XD remélem nem csak én vettem észre, hogy az Miyavi volt XD
am én pv-ket akartam vón még, de csak kb 3/4ed órás volt o.o és naná, hogy Versailles - Shout & Bites volt az első *o* ott visungtunk a korlátba kapaszkodva hogy KÁMIDZSÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ~ én meg DZSAAAAAAAAAASZ~ *o* med volt D'espairs ray meg Buck-tick, aztán nemtom mik voltak még GazettE - Leech meg gákt pv-n kivül XD dedede NEM VOLT NAITOOOOOO~ ToT Case, legközelebb azt is aggyá le köszi :'D


am asszem más nem is nagyon történt, csak mászkáltunk körbe-körbe, ki-be, Sakutól meg akarták vón venni Pikácsut O____O persze, PIKÁCSU NEM ELADÓ~ XD

amit majdnem kihagytam O__O MÁÁÁÁÁÁÁÁJ~ X3 ARIGATOU A GÁKT PLATINUM BOX 9ES DVDÉRT *-* MÉG MA MEG IS NÉZEM *-* persze nem gákt miatt, hanem mert Junji van benne *o* (aki nemtudja kiaz, akkor röviden: Acid Black Cherry dobosa, ex-Siam Shade dobos, és Gackt-job dobos :'D és annyira idiota XD)

asszem ennyi. már kaptam néhány képet, szal minnyá válogatok, és inkább külön postba rakom be őket :'D


bai~