2009. május 17., vasárnap

~ SakuraCon 2009 első nap ~

WOOOOOOOOW Hyz~

na itthon vok, ma volt a SakuraCon 2009 első napja, majd m egyek holnap is..izé.. ma X D már mavan :'D

Írok magamnak egy kis emlékeztetőt, hogy mi is történt, mert ezt muszáj XD
Ugyebár péntek délután óta rövid a hajam :'D majd képet akkor, ha aki csinált rólam conon átküldi XD am Kádzsi volt az első aki látta, de csak webcamon keresztül :'D am mindenki mondta, hogy tökjólett, meg azt is hogy "úristeeeeeenholahajaad???!?!?!?!???" :'D am sztem ma megpróbálom itthon reggel kitupirozni, hátha XD ha nem akkor olyan lesz amilyen XD

többekközött, sokmindenkivel találkoztam XD *húh XD* és NEJEMMEL is *-* szépvagy nejem, ugye tudod? *-* és majd ma csinálni kell közösképet ugye tudod? *-* kell veled közös kép :'D namegpersze az eljegyzésünket sem szabad majd elfelejtenünk XD

én úgy örültem nektek lányok, hogy együtt lehettünk, meg majd ma is *-* aki kintlesz *-* megint örömködünk és VMKzunk *-* meg a PAY HUG táblákkal fogunk rohangászni, és rákényszerítjük az embereket, hogy FIZESSENEK XD
erről jut eszembe... reggel majd anya kicsempészi nekem a bankkártyámat, amiről reményeim szerint én leszedet 10ezret és megveszem a kiszemelt mangáimat *-* meg ha lesz, akkor azt a Nightmare cd-t is *-* nemérdekel, LEGYEN XD ha nem lesz, megverem Caset, hogy nem gondolt szegény énrám és eladta XD

am röviden amiket ma vettem:

  • Kizuna 2. kötet *-* persze németül, hogy csak a képek nyújtotta gyönyörű látványban csöpöghessen a nyálam széjjel-szana :'D
  • Case-nél vettem egy sorozat GazettE kitűzőt (megint) XD meg egy Nightmarest is *-* jódrágavolt bazeg XD azt kiderült, hogy a PeCsa másik felében is árulnak kitűzőket..de ilyen EKKORÁKAT *-* naná, hogy ezzel csak a sok kitűző bevásárlása után jöttünk rá :'D és Sera látta meg fent kipakolva Aki-chant *-* amiről kiderült, hogy hűtőmágnes, nem kitűző XD
~ mennyibe kerülnek a kitűzők?
- az hűtőmágnes. a kitűzők eggyel arrébb *Fru és Sera megpróbálták átverekedni magukat a fengörl özönön, Frunak a háta majdnem kettétört, mire sikerült egy asztallal arrébb jutni, ami kb másfél méter volt XD dedede *-* uh* és akkor még vagy negyed óra áldogálás után végre tudtam venni *-* vettem egy "kisebb" Rukisat 200ért meg egy eeeeeeeekkora Aki-chant 300ért *-* annyira aaaaaaaaaahw *-* *olvadozik* el se hiszem *-*
  • am aztán még később nejemmel is elmentünk vissza, mikor ár nem volt akkora a tömeg (ez értendő, hogy 5 perc alatt az asztal közelébe kerültünk, még 5 perc mire sorrakerültünk és kérhettünk XD) ésésés *-* nyiih ekkor már persze nem volt pénzem, dedede nejem *-* annyira imádlak szeretlek áááááááh~ *nyakábaugrik délután* szal megláttam egy Hitsugis telefontartó szütyőt ésés megvette nekem *o* annyira imádlak érte nejem, de annyira *-* *most is a szütyőt szorongatja írás közben XD*
asszem ennyit vettem XD ma még próbálok venni még mangát XD aztánmajd kiderül, sikerül-e :'D

na akkor képes beszámoló majd ha lesz kép XD a másik adagot meg majd ha megtörténik :'D

bai~

1 megjegyzés:

lena írta...

Jaaaaj, én is szeretlek, nagyon, nagyon <333333 ne haragudjatok, h vasárnap nem tudtam jönni .____. erősködhettem volna jobban nekik, h vigyenek be... T_T ha viszont lesz vmikor vmi tali, én szívesen mennék, ha engednek ugye, de megdumálom őket~ remélem, Hitsugi valamelyest kárpótol :") I <3 U!!!! :")