2009. október 18., vasárnap

~ helyzetjelentés ~

Konbanwa~

hát a helyzet nem túl fényes vagy nemtom...
mai napomat kb alvással töltöttem, mert nem birtam kikelni a paplan alól. hiába volt befűtve a lakásban, még idefent is meleg volt a radiátorom valszeg, de én majd megfagytam... szal takaró alól pillogtam ki, már amikor nem aludtam vissza @___@ nemtom mi lehet velem, mert sztem lázam nincs, igaz nem mértük meg, de ezt odalent úgy sem értenék meg .___.
meg mikor este megpróbáltam kimászni az ágyból, azon találtam magam, hogy a lábam úgy bezsibbadt, hogy nem akart mozdulni és percekig csak ültem az ágyon, támaszkodva a háttámlának és a falnak, mert fájt megmozditani @___@ de mostmár jó, mert kizsibbadt, de nemtom o___O;

*dejó, megint nemérzem a ballábam ajajj @__@*

na *pár perc múlva*
am nem drámázok, mert apci a drama queen nem én, de k*rva szar, hogy egyre többet zsibbad le a lábam csak úgy egyetgondolván o__O; oké, most asszem mert ráültem azért zsibbadt le, de előtte nemazért o__O; *befejezi a drámázást*

am sem vagyok valami jól, lehet a túl sok fekvéstől szédültem be este is, szal asszem a holnapi nap nálam kimarad... csak délután megyek el külön japánra, addigra csak életképesebb leszek remélem o__O; de asszem tanárnőnek szólok, hogy a teszt holnap kimarad az életemből, majd szerdán megírom, de nem vagyok képes most este leállni igeragozást tanulni @___@ valahogy az agyam is zsibbadt lett XD szal asszem a lecke másik felét is inkább délelőtt írom meg...

najó, érdekfeszítő helyzetjelentésem mára ennyi, majd ha kinyuffantam, ismét írok XD

Daffunda (・ε・)

mood: I'm dead...
music: Gazette - Before I decay

2 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

micsoda, hogy Bálint a drama queen? egy túrót, az én vagyok, höööööeeee xDDD *levág egy igazi drama queen-hisztit*

te meg jobbulj, drága < 33 *csítküld*

Fru-chan írta...

már jobban vagyok meg voltam tegnap is majdnem, kivéve a teszteket @___@ *keresztbeállt a szeme, mikor a 8. szónál szólt a kínai tanár, hogy ugye közben irjuk is a hanzikat, mert nem ad időt utána x__X*