2009. október 30., péntek

~ helyzetjelentés no.2 ~

Konbanwa~

helyzetjelentés námbör túú XD már megint napok óta (vagy hetek? o__O; nemszámoltam) nem írtam semmit, pedig szerettem volna, de azóta már elfelejtettem, miket akartam :'D

~ Bettitől kaptam sálat *w* kék-fehér-fekete kockásat és hosszúúúúúúúúúúúú *w* *imád sál* kint volt Svédországban és hozott nekünk ajándokot *w*

~ anya végre hozott nekem instant kávét XD *örül a fejének, mint majom a farkának* ennek örömére most is azt szürcsölök *-*

~ ma találkoztam Sakuékkal~ Saku, Bálint és Kadzsival, meg összefutottunk Lovsziékkal is, közbe Westendben Kádzsival cipőtnéztünk neki de nemtaláltunk, aztán ő ment haza, én meg gondoltam visszamegyek Sakuékhoz még egy kicsit, de nemtom... valahogy nemtudom... lehet csak én éreztem azt, hogy felesleges vagyok oda, hogy nélkülem is tökéletesen elvannak. mert elvannak nélkülem is és ha egyedül még odafurakodok, az már számomra zavaró. olyan feleslegesnek, oda nem illőnek éreztem magam... valszeg egyik ok, amiért inkább hazajöttem (másik meg az, hogy már itthon akartam volna lenni és pihenni végre legalább ma, ha hétvégén meg kell szakadjak a japántól)
meg valahogy lehet ez a felesleges vagyok érzés, amiért nem is járok el sehova. igen antiszoc desu :'D valahogy nem tudok mit kezdeni magammal társaságban. félek odamenni emberekhez ismerkedni, harmadiknak odacsapódni párokhoz meg (mint fentebb irtam) zavaró. olyan "most mégis mit csináljak velük? elfoglalják ők magukat is nélkülem, nem kellek én oda" dolog.

*fél óra hatásszünet* etooo~ leragadtam msnen XD
szal megint ez a hangulatváltozásom hajajj~

Reita beszólása a karácsonyi live-re hogy "we know that hatred towards couples by heart" naigen :'D aki egyedül van az valahogy nem mindig rokonszenvezik a boldog párocskákkal.... *elkalandozik gondolatban*

*még fél óra múlva*

szal jha. társaságba inkább nem megyek, mert nem tudok beilleszkedni. ha vannak ismerősök akkor talán de egyedül o__O; hát az jelen álláspontom szerint IMPOSSIBLE~
lehet ezért sincs senkim. valahogy nekem nem megy ez az ismerkedés dolog. én oda nem megyek senkihez, mert hát valljuk be, nem éppen egy bizalomgerjesztő külsővel rendelkezem, meg nem is akarom beégetni magam. úgy hogy asszem én maradok a kis álomvilágomban, eddig is tökéletesen elvoltam ott, csak ne lenne a valóság... főleg a családom meg az állandó pénzkérdés... ez a másik

ma megint elkezdték itthon ezt a "jövőre nem tudjuk fizetni az egyetemet, szal találjak ki valamit, meg ez a keresztfélév vagy másik szaka vagy iskolába menjek át" dolgot... de én nemtom... még nyárn, mikor kiderült hogy költségesre vettek csak fel, javasoltam, hogy diákhitel, de itthon tűzzel-vassal ellenkeztek és ellenkeznek most is, hogy azt semmiképpen nem. mert hogy fizetem vissza? hát mondom majd még kiderül, meg csak lesz állásom o__O; de ez nem igazán nyugtatta meg az itthoniakat... szal most nemtom mi lesz. valaki erről a keresztféléves dologról tudna engem tájékoztatni gyorsan? mert felvi.hun próbáltam, de nemtok rájönni, hogy akkor ha én most járok egyetemre, de költségesre, akkor hogy tudok átjutni keresztfélévessel államira? már ha van hely és lehetőség erre. vagy majd végső eset jövőhéten bemenni TO-ra vagy hökösöket megkérdezni... ah elegemvan @____@ *feladja*

*megint sok idővel később*

ennek a postnak is sok értelme van mondhatom.... megint ilyen órás kihagyásokkal irkálok hozzá valamit, mert elfelejtem, hogy éppen blogoltam XD

szal rakok be pár hangulatomnak megfelelő videót~

Eleven Hold - A fák istenéhez (fanvideo és szvsz nagyon jól meg lett csinálva)


Sendai kamotsu - Fukyo no kaze PV (mostani pv XD nagyonkész XD)


na baii~

Daffunda (・ε・)

mood: változékony, mint a mostani időjárás -___-
music: szintén változékony XD (Fahrenheit, FT Island, Plastic tree)

1 megjegyzés:

n.Ln írta...

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__egyeb-kerdesek__79881-mit-jelent-az-hogy-keresztfelev

Egyébként nyugodtan csapódhatsz hozzánk, enegem legalábbis nem zavar, és szerintem Enikőt se zavarta volna. Mindig szívesen vesszük a társaságodat. :3

Bálint