2009. október 17., szombat

~ Versailles HOST tali ~

Konbanwa~

Ma volt igen *w* szerintem első hivatalos HOST tali XD
lényeg a lényeg:
~ nejemmel találkoztam olyan fél 12 körül Árkádban, vettünk kaját meg inni és irány a 100as buszmegálló.
~ onnan mentünk Hungexpo-ra :"D és mily meglepő módon, direkt oda, mert ma volt az első Mondocon. igaz be nem mentünk jegy hiányában de nem is igazán terveztük.
~ szal program: Versailles szórólaposztás ingyé cukorkákkal~ XD persze volt az elején 1-2 ember, aki 5 méter után összegyűrte a lapot és eldobta, de szerencsére többen voltak azok, akik elolvasták és elrakták *w* na persze akadt olyan is, aki szórólap szó után elhúzta a száját, de mikor mondtuk, hogy ingyé cukorka, rögtön ugrott XD (és igen, szőkegyereket is megjegyeztük, hogy egy marék cukrot elvitt XD köszönjük az elmúlt animeconok Dante cosplayerének XD *akinek nemtom a nevét, szal Dante marad XD* mert én felismertem, hogy ő volt az XD )
~ találkoztunk néhány essig még nemismert személlyel, mitn Jessica ^^ annyira édes vagy te is csaj :'D
meg valaki, akinek osztottunk cukrot, így megkérdezte: te vagy Fruzsi? mondom igen mert? o__O; szoktam olvasni a blogodat *fűcsán ebből nemtalálta ki, hogy kivagy, szal ha esetleg kicsitt több infó XD* Fűcsán híres :'D *féltéglának megy*
meg emgkérdezték, hogy SOJosok vagyunk? Serával jeleztük, hogy igen, szal most már be lettünk azonosítva XD

~ olyan 4 körül elfogyott minden papir meg cukorka, szal szóltunk Serának, aki bent volt conon a többiekkel (míg mi ketten nejemmel tartottuk a frontot a hidegben és esőben *a hajunk meg tartott a taftnak köszönhetően XD* ) *Fűcsán kuss XD* szal mi addig kint osztogattuk, ők bent melegedtek, de mi jól éreztük magunkat, mert akadtak nagyon érdeklődő egyedek is *-* arról nem is beszélve, hogy meglepő módon a "színesebb" figurák ismerték is a bandát o__O; nem mintha rossz lenne, csak meglepődtem pöppet :'D
~ na de aztán kijöttek Seráék végre (és kaptam Tsugis kitűzőt *w* szeretlek hugi X3 ) és mentünk vissza közösen Örs-re aztán meg át kínaiba kajálni, amihez hozzá kell tennem, hogy ha Sera drága hamarabb mondja, hogy abba a kínaiba megyünk, ami ott van a pecsánál, akkor nem kacsakaringózunk el a stadionoktól mindenféle járattal, hanem 5 perc alatt 1es villamos XD de poén volt mikor így megmondta, hogy "te Fru tudod, oda megyünk ahol Miyavi előtt is bementünk enni~" mondom és ezt hamarabb nemmondtad? egyszerűbb lett volna 1es villamossal nem pedig busszal meg trolival menni XD de legalább röhögtünk egy jót :'D *szeret Sera X3*
~ aztán eljött a búcsú ideje is, Sera meg 2 bnője mentek koliba, mi meg nejemmel és Mazuval villamoshoz~ perszer Sera beszólt, hogy ennyire látványosan ne tereljem el a többieket amig ők elbúcsúznak XD (mert Fűcsán észlelt egy marék cukorkát a zsebében és megkérdezte maradék embert, hogy kér-e XD )
aztán villamos haza, Stadionoknál nejemtől is búcsútvettem T___T remélem hamarosan látjuk egymást megint~
~ szal olyan 8 körül értem haza és itt a vége a mai napomnak :'D (azóta itt ülök, és minnyá bealszok XD)

akit érdekel, készült néhány kép, amiket Sera fel is rakott azonnal a st myspace-re ^^
http://www.myspace.com/versailles_hun


na~ ennyi~
Boa sorte~

mood: hájpör nájtmér XD
music: semmi, mert elromlott a fülhallgatóm o__O/

5 megjegyzés:

Shia írta...

én vagyok a blogolvasós csaj xD
am nem találhattad ki hogy kvaigyok mivel nem szoktam kommentelni ^^

Fru-chan írta...

ah ez gyors volt :'D
am ismerhetjük egymást valahonnan? vagy hogy találtál a blogomra? már ha ez nem így tolakodó ^^" csak kiváncsi vagyok :'D

Shia írta...

hát am nyárona mikor átvettétek case-től a cuccokat,akkor is ott voltam xD de nem hsizem h megjegyeztél mert cukrot is kétszer vettünk ezena szórólaposztáson x'D amúgy meg Mai/Molly blogját olasom és ott kinnv vagy és úúúgy ~^.^~

Fru-chan írta...

ah jó így már ismerősebb vagy gomen :'D

lena írta...

nyuu, én is remélem, h hamarosan megint talizunk *w*
úgy hiányzol ._.
én nem taft hajlakkot használok, de nekem már az első 15 percben szétment a hajam XD
jaj, akik olyan sokat érdeklődtek, és a srác nem csajozta le a Versailles tagokat... az annyira jól esett :D
cukorka meg hál istennek elfogyott XD