2009. július 26., vasárnap

~ Comedy of errors és egyéb dolgok ~

Konban wa~

jaj. tegnap youtubén Ikuta Toma videokat akartam nézni (igazából vmeik doramájának a trailerét akartam volna) és első amire kattoltam... West side story :'D játszik benne még Ohno Satoshi is, a többiekre nem tudtam figyelni XD
~ West side story


aztán valahogy elkeveredtem Oguri Shun videókhoz XD meg Fujiwara Tatsuyához is :'D
~ Hamlet - Guri és Tatsuya


~ Comedy of errors (Guriii XD nagyonkész XD ezt sikerült letöltenem is, még nem néztem meg, de akit érdekel I N N E N le tudja tölteni ^^ felirat sajna nincs)


~ Cat In The Red Boots (Toma XD tiszta Nakatsu feeling *-* nem a csókjelenet (X D) érdekes, hanem ahogy viselkedik XD az tiszta Nakatsu *-*)


~ Guri és Toma onsenbe mentek XD *van felirat XD*


~ Toma Parts in Johnny's SportsDay [Backstage] *XD még a régi JE időkből :'D személy szerint én jobban örülök, hogy inkább színészkedik :'D a video végén Ymapi is betoppan és tiszta kóma *-* (szeret yamapi)*


és a végére egy kicsit más XD
~ Ikemen Juku 2007.4.2.
ez asszem még a musicalekhez kapcsolódik XD én falnakmentem, mikor rájöttem, hogy ki az a 2 férfi XD am Shakespeare - Romeo és Júliájából van... Romeo 177 cm, Júlia 181 cm magas XD a 2 színész pedig.. Romeot én az Iryu-ból ismerem, Júlia meg... Hanakimi: Oscar XD ezen röhögtem a legjobban XD
- ez csak link, mert nem lehet máshogy o__O;


na asszem ennyit mára, így is sok lett XD

baii~

1 megjegyzés:

uma bakana~ írta...

Fruuuu *-* Nem is tudtam, hogy ennyire szereted őket, nem tudtam, hogy te is akkora fan vagy *_* *pacsi*

Nyii itt visongtam mikor Az első vidijükben megláttam a hajukat xDD
És és és Yamapi mennyire cuki már *-* *vinnyog, lelövi magát*

Oscaron meg annyit nevettem, bár illik a Hana kimi-s szerepéhez ez a Júliás szerep xD