2009. július 15., szerda

~ elsősegély vizsga és egyebek ~

Átmenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem *o* *lebegteti a kártyáját* jeeeeeeeeeee~

már csak hétfőn kell a kresz vizsga és utána mehetek vezetni XD *nyugalom..előbb még csak tanpályán, majd csak utána az utakon > D*

~ Saku sztem már hazaérkezett *o* kiváncsi vok, mikor mászik fel msnre és közli, hogy milyen volt a koncert és h miket vett XD *o* úgyirigylem ToT énisakarok koncertremenni~

~ másegyéb: sztem ma még átposzterelem a falamat, mert a kb 30ból 9 darab van fent, azoknak is fele igy lóg le meg úgy lóg le ~.~ szal újraraggatom őket friss PATA *nagyonröhög XD* szal patafix-szel :'D olyan mint a blútek, csak ez fehér, igy nem hagy olyan kék dzsuvát a falamon, mint a blútek XD

~ mégmás: már 12 részt megnéztem a koreai Boys over flower-ből (Hana yori dango, ha igy jobban teccik~) és áucs XD voltak részek, ahol néztem, hogy wtf, de kezdem megszokni és bíbúbáá *-* kb visitórohamot kaptam, mikor Ji Hoo-t megláttam szemüvegben, összefogott hajjal *w* XD *idiot fenbics desu* nemtom mér kezdek el mindig vinnyogni a szemüveges, hosszúhajú, esetleg a hosszúösszefogotthajú ázsiaiakon XD *merthülyefenbics desu~*
egyéb észrevétel: Matsujunt jobban szeretem Lee Min Ho-nál :'D de abszolute fav az Kim Hyeon Joong *-* lehet utána kéne nézni a SS501 bandának, hamár annyira kezdem megkedvelni a popzenét :'D

na így a végre 1-2 video :'D

FT island - Primadonna (first Tokyo live)


Boys before flowers trailer 1:


Boys before flowers trailer 2:


*a kacsááááák a medencében bvááá XD*

2 megjegyzés:

Molly írta...

Patafix? :"D
Azzal kellett volna Patát felraknom a falra akkor nem esne le...Am ugylátom mindenkire rájött a poszterezhetnék XDD

Fru-chan írta...

igen XD

és kész *o* olyan szép a falam~ amint sikerül normális képet csinálni telóval, már amennyire azzal lehet XD rakok fel róla *o*