2009. július 24., péntek

~ SID és egyéb ökörségek ~

Konban wa~

ez a mai nap is elég ambivalens volt XD

~ ma végre kiderültek a ponthatárok... most nemtom mitkezdjek magammal komolyan XD felvettek károli japánra, de sztem halasztok vagy nemtom, mivel oda kéne tudni japánul XD *nem.. Fru még nemtud japánul XD* szal majd meglátjuk mi lesz

~ ma végre fel lettek rakva az elmúlt napok SID blogbejegyzései... én meg csak dőltem jobbra-balra a röhögéstől XD

1.: Aki és a sárga villamos XD


2.: Mao lába o__O;
amit én a képen a karjának néztem, olyan vékony O________O; szörnyű vagy Nyan..enned kéne...bár erre nicns panasz, amennyi kajáról ír ez egész nap XD *énmeg csorgatom a nyálam a sok ramen meg mindenféle finomságra, amit ez egy nap megeszik o.o és mégis mint egy piszkafa olyan vékony X'D*
am ezt csak azért rakta be, hogy megmutassa hogy beverte XD és hogy ne aggódjon senki érte, pár nap és elmúlik, nem is fáj XD *szeret Maonyan~*
de akkora ökör kommentek voltak utána XD idézek egy párbeszédet (annak jó, aki tud angolul XD)

*has a sneaking suspicion he's not wearing any pants*

*has an even sneakier suspicion that he's not wearing anything. period*

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
"Kiyoharu look at me!"

it's more like this:
"kiyo-chama, look at what you did! *pouts*"

XDDDDDDD ahahahahaha bruised on his hands and knees

just wait until he starts posting the rug burns

3.: Mao megint vásárolt XD
eskü kiváncsi vagyok arra, hol tárolja azt a kazalnyi táskát meg ruhát, amit összevásárolt o__O; mondjuk a mostani táskavásárlás XD sztem az egy magyarzászlószínű szalag, akárki akármit mond XD *nem olasz még véletlenül se XD*

előzőekben 2 táskát is vett és naggyából amit kommentelt, hogy mennyire tetszik neki és meg kellett vennie :'D erre kommentben egy páran: that' sooo gayish *Fru meg röhögve borul a földre XD*

4.: Yuya turné közben a pihenőket horgászattal tölti XD és kb minden hal után irt egy blogot *gigabíten*
erről nemrakok be képet mert túl nagy XD és mert nem akarok halakat itt látni XD

Shinji hallgat, mert nem nagyon láttam most tőle blogbejegyzést o__O; vagy max annyit, hogy mennyire jó a turné és örül mindenkinekstb.. szokásos :'D

~ más: myvip klub... naito... na ezen röhögtem egy jót XD ezt muszáj XD *szemét dög desu~*
tömören röviden. láttam a Death Note-ot, és fellángolt a szerelem. :] mindig is szerettem az ilyen stílusú zenéket, Hitsugi meg nagyon meg lett áldva a hangjával. *.*
nos..igen... én szeretem Tsugi hangját, meg amikor nevet :'D de még véletlenül se ő az énekes XD *falnakmegy a hülyeségtől* ah, hogy mik vannak :'D lehet Yomival váltott és nem mondta? o__O; sose lehet tudni :'D Sendaiban is szokott Satty énekelni XD

najó. hajnali 3 múlt, még megnézem az Antique bakery anime uccsó részét és megyek aluszni, mert reggel kelek és mozi *o* megyünk Kingával Harry Pottert nézni *o* *bevanzsongva napok óta*

baii~

0 megjegyzés: