2009. július 3., péntek

~ érettségi és a többi ~

Konban wa~

na hát ami elmaradt az elmúlt hetekből XD most valamelyest pótlom ^^"

~érettségi: hát lehetett volna jobb is, végül össz átlag 74% lett. igy van összesen 410 pontom... és ez nemelég elte japánra ToT *sír a szája* talán ha kicsit jobban tanulok és megvan a francia nyelvvizsgám, akkor most lenne... *számol* 445 pontom, ami sztem már talán elég lenne elte japánra XD de így ha minden igaz, megyek kodolányi - turizmus-vendéglátásra :'D majd kiderül~

~ bankett: én jól éreztem magam, igaz, már akkor is hiányoztak a többiek, meg most is ~.~

azóta csak tengetem itt napjaimat, a felére nem is emlékszem micsináltam XD azonkivül, hogy alvás, gép meg néha enni is kéne vmit :'D

na de 24-e óta járok kresz-re, jövőhéten lesz 3 elsősegély óra, amiből 15én vizsga @___@; az elméleti időpontját majd jövöhéten tudjuk meg, de ha minden jól megy, akkor lehet nyár végére-ősz elejére lesz jogsim *o* autó meg már folyamatban, és valszeg addigra lesz is :'D

na de kresz miatt a mozizás úgy volt, hogy elmarad, de elmentünk helyette vasárnap megnézni az Angyalok és Démonokat *o* tecceeeeeeeettttt~ *kéccével XD* már csak a Da vinci kódot kéne megnézni :'D

na de most napok óta lázban égek *w* nemtom már milyen felindulásból letöltöttem az Antique című koreai filmet :'D huh hát az a film *w* ah *w* Kim Jae Wook *o* *nyálbafulladt fengörcs desu~* az a pasi egyegy..arra nincs szó *w* megint előtört fengörcs énem a hosszúhajú, szemüveges ázsiai férfiak iránt *w* már 3x megnéztem a filmet, és most is épp töltök egy doramát, a Coffee prince-t, mert abban is játszik és japánul is beszél benne XD nagyon kész az a dorama :'D 3 részt láttam belőle, és megszakadtam a röhögéstől XD

najó, asszem ennyi, rakok be képeket és csá~

Coffee prince :'D

Kim Jae Wook *o*

Antique XD *w*
Baii~

0 megjegyzés: