2009. június 25., csütörtök

~ the GazettE - The invisible wall longer preview~

Konban waaaaa~

ah, megint elfelejtettem blogolni, és most is csak egy rövidre futja, mert ma agyleszivtak x__X

szal röviden és tömören a mai napom:
~ 9re mentem a suliba leadni a könyvtári könyvet, így megkapom a bizonyitványom XD
~ utána bementem a Reviczky utcába... csak előtte eltévedtem majd 2 órát, mert én hülye az Üllői úton a másik irányba indultam el XD de végül megtaláltam, így már minden papirom le van adva a felvételihez és még sorrendet is módosítottam :'D
~ aztán olyan 2 körül értem vissza az orvoshoz, aztáán addig vártunk, hogy megvizsgált, mivel...
~ kresz -.-; ennek sztem én örülök a legkevésbé, hogy mozizás helyett nekem kresz órára kellett mennem .... legalább tudtam volna előre, mert akkor nem foglalok le szerdára jegyet, hanem mondjuk szombatra XD de nemérdekel, csakazértis megyek moziba *-*

aztán a nap meglepetése(i)
~ MEGÉRKEZTEK A VÉDŐŐRIZET KÖNYVEK *w* én akkorát visitottam, mikor megláttam, hogy belezengett a ház *-* deddedeeeeeeee a kezemben foghatom végre a Védőőrizetet *-* (aki nemtudná, ez egy fanficből lett könyv, amit Ayase írt, és imádom és nem utolsó sorban YAOI XD)
~ aztánaztán~ SID képek *-* eskü, egyszer még miattuk halok ki XD majd minnyá rakok be képet is XD (mégse lesz olyan rövid ez a bejegyzés ^^")

ésésésss~ mint a cím is mutatja: Gazette pv hosszabb előzetes *-* én elsirtam magam, mikor megláttam eskü ToT annyira szép a szám, és Ruki annyira gyönyörű, meg a többiek is, hogy nem jutottam szóhoz, és csak könnyeztem és visszatekertem párszor a videot ^^"

ésasszemennyi :'D akkor képek és video~




hát oh my gawd~ hogy lehet valaki még 31 évesen is ilyen kawaii? ~.~ el sem hiszem, hogy Mao 31 éves o.o

de ezen a képen akkoris annyira kis káváj *-* csak az a cigi ~.~ először azt hittem, hogy nyalóka XD de láttam hogy füstöl ~.~




Yuuya megint hülye XD


Aki meg olyan kis retard azzal a szemüveggel *-*


és a végére akkor:
the GazettE - The invisible wall (longer preview)


bai