2008. december 20., szombat

~ plüss szisza X3 ~

konbanwa X3

ma volt a sulikarácsony, és annak ellenére, hogy megbeszéltük, nem veszünk aándékot, helyette sütizünk, ahhoz képest bnőmtől kaptam ajándékot *w* méghozzá egy fehér plüss cicát X3

szal cica *w* csipás a szeme, szöszöl, mintha igazi lenne, és puha ésés kawaiiiiiiiiiiiiiiii X3 *rohangászik* és jött velem talira be pestre X3 megmetroztattam, westendbe is velemjött kajálni, aztán haza és közben esett az eső, de vigyáztam és nem lett vizes a táskában *w* ésés szép kék szemei vannak *.* ésés elneveztük Hitsuginak X3 *mert én imádom Hitsugit, aki sztem egy hatalmas dög X3 és az enyém és mert szisza X3*

ésés majd holnap sztem csinálok róla képet ha sikerül X3

na asszem ennyi.

Bai~

1 megjegyzés:

zuccherina dolce ♥ írta...

hozod holnap? nyiiiiiiiii *__*
örülj egyébként, hogy nem igazit kaptál, az enyém már többször pisilt be, mint ahány napja itt van >DDD